התמיכה בברוט מתרחבת (צילום: פרטי)
התמיכה בברוט מתרחבת (צילום: פרטי)

בחירות 2023: התמיכה בברוט מתרחבת – בן גביר הצטרף לתומכים

בעוצמה יהודית מציינים, כי על התמיכה בברוט הוחלט לאור סקרים שביצעו ואשר הראו כי ברוט צפוי לנצח ברוב משמעותי כל מועמד אפשרי אחר, אך גם בעקבות העשייה שלדבריהם עשתה מהפכות בעיר בניהול הכלכלי, בניקיון הכפיים, בפארקים, בחינוך ובתרבות

פורסם בתאריך: 6.3.23 11:57

תמיכה משמעותית נוספת לראש העיר צביקה ברוט: לאחר שכבר נחתמו הסכמים עם מ"מ ראש העיר אלי יריב ועם מפלגות הליכוד, ישראל ביתנו ומרצ, לרשימת התומכים מצטרפת גם מפלגת הימין עצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. נציגי המפלגה חתמו על הסכם עם ברוט, לפיו גם הם מתכוונים לתמוך במועמדותו לראשות העיר לקדנציה נוספת בבחירות הקרובות. במקביל, מתכוונים במפלגה להריץ לראשונה רשימה מטעמם למועצת העיר בראשות הרב שלמה פינטו ופעילים מרכזיים נוספים.

 

 

בעוצמה יהודית מציינים, כי על התמיכה בברוט הוחלט לאור סקרים שביצעו ואשר הראו כי ברוט צפוי לנצח ברוב משמעותי כל מועמד אפשרי אחר, אך גם בעקבות העשייה שלדבריהם עשתה מהפכות בעיר בניהול הכלכלי, בניקיון הכפיים, בפארקים, בחינוך ובתרבות. לדברי נציגי הרשימה, "אנו נפעל יחד ונשלב ידיים כדי שבת ים תמשיך להתקדם בדרך הנכונה, לאחר המהפכות שנעשו בארבע השנים האחרונות. אנחנו חושבים שקואליציה רחבה שתעסוק בנושאים שחשובים לכל תושבי העיר היא צו השעה, כדי שביחד נפעל לקדם את העיר ולוודא שהיא אף פעם לא תחזור לאחור".

גם ברוט בירך על המהלך ואמר: "ההסכם הוא חלק חשוב בדרך ליצירת קואליציה רחבה שתייצר בבת ים אחדות ועשייה משותפת, של כל המגזרים וכל הדעות, עבור התחום המרכזי שכולנו מסכימים עליו: הרצון להמשיך ולהוביל את בת ים להישגים חדשים, ולדאוג שהיא תמשיך קדימה בכל הכוח. כפי שעשינו בקדנציה הנוכחית, גם בקדנציה הבאה נעבוד קשה ונשנה את סדרי העדיפויות כך שהעירייה תפעל רק עבור האינטרס של התושבים, ולא עבור בעלי האינטרסים. כך הצלחנו לחסל את הגירעון, לבטל את האיחוד עם יפו, לעשות מהפכות בגינות בחינוך ובתרבות, ולתת חוגים בחינם לילדים – וכך נצליח לעשות גם בשנים הבאות".

הבחירות לעירייה יתקיימו בסוף אוקטובר.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות