מסיימת קורס קציני הגנה אווירית, סג"מ ו' מבת ים, צילום דובר צה"ל
מסיימת קורס קציני הגנה אווירית, סג"מ ו' מבת ים, צילום דובר צה"ל

כבוד: סג"מ ו' מבת ים מסיימת קורס קציני הגנה אווירית

היא למדה בתיכון דרכא, עלתה לארץ בגיל צעיר, ואומרת: "תמיד רציתי שירות משמעותי, כל יום אני קמה בתחושה שאני מגנה על המדינה"

פורסם בתאריך: 1.3.23 09:08

היום מסתיים קורס קציני הגנה אווירית. בין המסיימים והמסיימות סג"ם ו', בת 20 מבת ים. סג"ם ו' עלתה עם הוריה לארץ מרוסיה כשהייתה בת 6. אמה עובדת בבית חולים איכילוב ואביה מהנדס באלביט. ל-ו' אחות גדולה ואח קטן.

ו' למדה בבית הספר התיכון "דרכא" והרחיבה את מגמות ביולוגיה וכימיה. בזמנה הפנוי אוהבת לעשות ספורט והייתה בנבחרת ישראל בהדיפת כדור ברזל. סג"מ ו' התגייסה בנובמבר 2020, בסיום הטירונות שובצה כלוחמת בגדוד 66, המפעיל את פלטפורמת הנשק "קלע דוד" – מערכת טילים ישראלית חדשנית המיירטת טילים לטווח בינוני ארוך.

 

לאחר הטירונות, התחילה קורס מ"כים שבסופו הייתה סמל פלגה בגדוד, שכעת חלק מחייליו מסיימים איתה את ההשלמה החיילית. בתחילת ההשלמה הוסבה לגדוד 138 המפעיל את פלטפורמת "יהלום" (פטריוט).

סג"ם ו' משתפת על הבחירה לצאת לקורס קצינים: "תמיד רציתי שירות מפתח ומשמעותי, שבו אוכל להשפיע על החיילים ולתרום. אחרי תפקידי כמפקדת כיתה בגדוד הבנתי עד כמה אני רוצה להיות קצינה. כל יום אני קמה בתחושה שאני מגנה על המדינה. במהלך הקורס למדנו המון על איך להיות קצינים טובים ועל המקצוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות