תרומת תחפושות לפורים, דרכי אליהו, צילום גבריאל בוזגלו
תרומת תחפושות לפורים, דרכי אליהו, צילום גבריאל בוזגלו

"כל אמא יכולה להגיע לפה". גבריאל בוזגלו מחלק בבת ים אלפי תחפושות ומשלוחי מנות לכל מי שצריך

במהלך השנה מחלק בוזגלו באמצעות עמותת "דרכי אליהו" סלי מזון למשפחות רבות, השנה הוא מרחיב את הפעילות עם מיזם מקסים לפורים. החלוקה מתבצעת החל מנום ועד יום ראשון

פורסם בתאריך: 27.2.23 11:26

 מיזם מקסים ומרגש לקראת פורים: החל מהיום ומשך כמעט שובע יחולקו אלפי תחפושות חדשות ומארזי משלוחי מנות בבת ים למשפחות קשות יום. הרוח החיה מאחורי המיזם הוא גבריאל בוזגלו, תושב בת ים בן 55. לפני כשלוש שנים הוא פתח מרכז חלוקת מזון בעיר. במקום מחלקים מדי שבוע אלפי מוצרים למשפחות נזקקות. השנה החליט בוזגלו לסייע למשפחות קשות יום גם לקראת חג פורים. החלוקה תתקיים החל מהיום, יום שני, במרכז גאולים, רחוב ניצנה 19, ועד יום ראשון הבא.

"כל אמא יכולה להגיע לפה ולקבל תחפושות ומשלוחי מנות", אומר בוזגלו להשקמה בת ים. "אין צורך להציג אישור מהרווחה. מספיק שיציגו בפנינו ספח של תעודת זהות ואנחנו נחלק חינם תחפושות ומשלוחי מנות לפי מספר הילדים. יש לנו אלפי תחפושות ואלפי מארזי משלוחי מנות. כמויות מטורפות. חשוב לנו להבהיר, התחפושות חדשות ולא יד שנייה. נחלק עד שייגמר המלאי".

 

הפעילות של בוזגלו נעשית באמצעות עמותת "דרכי אליהו". על הרקע לפעילותו הוא מספר: "כשהייתי ילד התחפשתי פעם אחת לשוטר ופעם אחת לחייל. את שתי התחפושות קיבלתי מאחיי הגדולים שגם הם קיבלו אותם מקרובי המשפחה. להורי לא היו אמצעים לרכוש לנו תחפושות חדשות. אמי הייתה מכינה עוגיות, עוטפת אותם בנייר צלופן וזה היה משלוח המנות שחילקנו בבית הספר".

איך מצליחים לגייס כמות כזאת של תחפושות ומשלוחי מנות?

"הגענו לתורמים ובזכותם אלפי ילדים ייהנו בחג הפורים ויוכלו להתחפש. את משלוחי המנות קיבלנו בתרומה מאדם טסה, מתנת טסה הבית של הממתקים לכל ילד".

ניכר שאתה מתרגש.

"זה נכון. אני שמח להיות בצד התורם. זה מסב לי אושר".

מעוניינים לסייע לעמותה?

לתרומות היכנסו דרך הקישור ‏https://www.eliahoway.org/

או בהעברה בנקאית: בנק דיסקונט סניף 49 חשבון 100645 "דרכי אליהו למען הילד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות