חגיגה מיוחדת. צילום :דוברות עיריית בת ים
חגיגה מיוחדת. צילום :דוברות עיריית בת ים

מרגש: בפיקוח העירוני חגגו יום הולדת לדמיר לדיגין, בנו של מיכאל ז"ל שנרצח בפיגוע באריאל

דמיר בן ה-8 הפך לאחרונה לחלק ממשפחת הפיקוח העירוני כאשר אמו, יבגניה, הצטרפה כפקחית לאגף. "אני רוצה להודות לכולם", אמרה יבגניה בהתרגשות

פורסם בתאריך: 14.2.23 09:49

אנשי הפיקוח העירוני בעיריית בת ים בחרו לעצור את העבודה ולציין יום הולדת למי שהפך לאחרונה לחלק ממשפחת הפיקוח העירוני: דמיר לדיגין בן ה-8. דמיר, בנו של מיכאל לדיגין ז"ל, תושב בת ים שנרצח בפיגוע באריאל לפני שלושה חודשים, הפך לאחרונה לחלק ממשפחת הפיקוח העירוני כאשר אמו, יבגניה, הצטרפה לאחרונה כפקחית בשירות הפיקוח העירוני. הפקחים החליטו לציין את יום הולדתו וארגנו לו מסיבה שמחה, עם כיבוד, בלונים ועוגה. ראש העירייה, צביקה ברוט, שמלווה את המשפחה מקרוב מאז האסון הנוראי הגיע גם הוא לחגוג עם דמיר ואמר: "זהו רגע מרגש עבור כולנו".

 

יבגניה, אמו של דמיר, אמרה: "חגגנו מסיבת יום הולדת 8 לדמיר עם החברים החדשים שלנו, בפיקוח העירוני בעיריית בת ים, שארגנו לו מסיבה שמחה ומצב רוח מצוין, עם עוגה, בלונים ומתנות, ואורח הכבוד שהפתיע אותנו היה ראש העיר צביקה ברוט בכבודו ובעצמו. אנחנו רוצים להודות מכל הלב לראש העיר ועובדי הלשכה שלו, מנהלי הפיקוח העירוני, השיטור העירוני והביטחון, וכל המפקחים והשוטרים, שהפכו למשפחה המורחבת שלנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות