צביקה ברוט וקטי פיאסצקי, צילום דוברות העירייה
צביקה ברוט וקטי פיאסצקי, צילום דוברות העירייה

הקואליציה של ברוט ממשיכה להתחזק: קטי פיאסצקי הצטרפה ותקבל את תיק התחבורה

התמיכה בברוט מתרחבת: פיאסצקי חוזרת לקואליציה, שמונה 22 מתוך 25 חברי מועצה. פיאסצקי אמרה: "האחדות והשותפות הללו הן התשובה והניצחון האמיתי על הפילוג והשיסוי שאנו חווים כחברה"

פורסם בתאריך: 9.2.23 10:01

הקואליציה של ראש העירייה, צביקה ברוט, ממשיכה להתרחב: חצי שנה לאחר שסיעת ישראל ביתנו הצטרפה לקואליציה, חוזרת כעת גם חברת המועצה ממרצ, קטי פיאסצקי, לקואליציה. בכך הופכת הקואליציה של ברוט לגדולה במיוחד – כשהיא מונה 22 מתוך 25 חברי מועצה: נציגי הליכוד, בת ים אחת של אלי יריב, יש עתיד, ש"ס, הבית היהודי, סיעת ויקטור טל, ישראל ביתנו ומרצ. למעשה רק הסיעה שהקים שלומי לחיאני בעבר, בת ים בראש מורם, המונה שלושה נציגים, נמצאת באופוזיציה.

על פי ההסכם בין הצדדים, שהושג בתיאום עם שאר חברי הנהלת הקואליציה, פיאסצקי תקבל את תיק התחבורה שכולל בין היתר אחריות בתחום התנועה, קידום תחבורה ציבורית, הקמת שבילי אופניים, והפעלת מיזמי רכבים שיתופיים בעיר. בנוסף היא תחזיק בתיקי הדיור בר-השגה לצעירים, קידום מעמד האישה, וזכויות בעלי החיים. היא תכהן גם כיו"ר במספר ועדות  ותהיה חברה בהנהלת העיר.

ברוט אמר: "קטי ואני מכירים כבר שנים רבות. בחלק מהזמן היינו ביחד בקואליציה ובחלק אחר היא פעלה בנפרד מהאופוזיציה, אך בשני המקרים שמרנו תמיד על קשר חברי וכבוד הדדי, והמשכנו לשתף פעולה בנושאים החשובים לכולנו למען העיר. כיום אנחנו מסכימים על 90 אחוז מהנושאים, ויודעים לנהל שיח מכבד ומקצועי על ה-10 אחוז הנותרים. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה והאחדות יחזקו עוד יותר את תושבי העיר, ואת הציר בקואליציה שרוצה להמשיך את המהפכות ואת התנופה של בת ים, ולוודא שהעיר לעולם לא תחזור לאחור".

 

 

פיאסצקי ציינה:  "אחרי שלוש שנים מחוץ לקואליציה, חתמתי היום עם חברי, ראש העיר צביקה ברוט, על הסכם קואליציוני ועל חזרתי להנהלת העיר. אני רוצה להודות לראש העיר על האמון שנבנה בינינו ועל השקפת העולם לפיה על כל חלקי החברה לעבוד יחד, גם אם לא כולם חולקים את אותה האידיאולוגיה. האחדות והשותפות הללו הן התשובה והניצחון האמיתי על הפילוג והשיסוי שאנו חווים כחברה. אין לי ספק כי כל מרכיבי הקואליציה בעיר יפעלו במשותף על מנת להמשיך לקדם את העיר בת ים ולהבטיח את היותה העיר הכי מגניבה בגוש דן. מתוך הקואליציה, וכדי להגביר את הקול של הציבור הליברלי, בכוונתי להילחם למען החופש והערכים של כל אחד ואחת בעיר בת ים".

תיק התחבורה שיוענק לפיאסצקי יינתן לה במקום חבר המועצה שמעון ועקנין שהודח לפני כשלושה חודשים מהתיק. היא תיכנס לתפקידה בימים הקרובים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות