halfpoint depositphotos.com אישה מבוגרת
halfpoint depositphotos.com אישה מבוגרת

"האיש פשוט נכנס לבית של סבא וסבתא שלי, התנהג כאילו זה הבית שלו ודרש מהם כסף"

תושב העיר מספר על אדם שדופק על דלתות דירות, נכנס ודורש כספים. "חשוב שאנשים ידעו על זה וישמרו מלפתוח את דלת לזרים, זה יכול להיגמר לגמרי אחרת", הוא מדגיש

פורסם בתאריך: 31.1.23 11:37

"האיש פשוט נכנס לבית של סבא וסבתא שלי, התנהג כאילו זה הבית שלו ודרש מהם כסף, אני לא יודע איך זה יכול היה להסתיים אם לא הייתי שם״. כך אומר חי, תושב העיר שמספר על מקרה מוזר.

״סבא וסבתא שלי מתגוררים בבת ים ברחוב בר יהודה וערב אחד בשעה 02:00 בלילה הם מקבלים משום מקום דפיקה בדלת. הם נבהלים, מסתכלים בעינית של הדלת, רואים בן אדם מבוגר חובש כיפה. הם  לא היססו ופתחו משום שחשבו שאולי הוא צריך עזרה, אלא שאותו בנאדם פשוט ביקש עזרה בכסף לקנות תפילין לילד יתום. סבא וסבתא שלי נבהלו וטרקו לו את בדלת וחשבו שבזה זה הסתיים״.

 

אלא שמקץ כמה ימים הסיפור חזר על עצמו. "באחד הימים, בשעה שתיים בצהריים האיש הגיע שוב, הפעם הוא דפק בדלת ונכנס לבית וממש הזמין את עצמו פנימה. ואז בלי להסס הוא דרש מסבא שלי כסף. סבא שלי אמר שאין לו כסף בבית  והוא בלי בושה אמר לו "תיתן כמה שיש לך". סבא ענה שיש לו רק 200 שקל".

"בזמן הזה אני במקרה חיכיתי לסבא למטה ברכב לניתוח שהוא אמור היה לעשות, הוא ירד אלי עם האיש וביקש ממני 200 שקל. הוא נראה מבוהל ולא הסביר יותר מדי וזה היה נראה לי מוזר שהוא בכלל מבקש ממני כסף, נתתי לו והוא לחש שזה מישהו מהבית כנסת שבו הוא מתפלל, כשהוא הלך הוא אמר לי שהוא לא מכיר אותו והוא הרגיש מאוים הוא לא רצה שאני אעשה בלאגן״.

עוד הוא אומר: "בבת ים כל הזמן מדברים על ביטחון איש של הדיירים, ואני לא מבין איפה זה עמד ביחס למציאות, היום זה סבא שלי שבמקרה הייתי נוכח ומחר זה קשיש אחר שיכול היה לסרב להעביר כסף ולהיפגע, חשוב שאנשים ידעו על זה וישמרו מלפתוח את דלת לזרים, זה יכול להיגמר לגמרי אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות