אילוסטרציה של דר רחוב, Depositphotos_15817723_Kuzmafoto
אילוסטרציה של דר רחוב, Depositphotos_15817723_Kuzmafoto

אכיפה במרחב הציבורי ובתי מחסה: תכנית חדשה לטיפול בדרי הרחוב בבת ים

אכיפת האיסור לישון במרחב הציבורי, הגברת האכיפה על מכירת אלכוהול ללא רישיון, בית מחסה וגמילה: תכנית חדשה של העירייה לטיפול באתגר המורכב של דרי הרחוב

פורסם בתאריך: 20.1.23 08:44

העירייה מתכוונת לשנות את אופן הטיפול בדרי רחוב בבת ים. במסגרת הטיפול בדרי הרחוב בעיר, יצא השבוע ראש העירייה, צביקה ברוט, לסיור ברחובות העיר יחד עם השיטור העירוני, אגף שפ"ע וצוותי הפיקוח והרווחה, בכדי לבחון את הנושא מקרוב.

ראש העירייה צביקה ברוט משוחח עם דר רחוב, צילום דוברות העירייה

ראש העירייה צביקה ברוט משוחח עם דר רחוב, צילום דוברות העירייה

ברוט הודיע כי הוא מגביר הילוך בטיפול באתגר המורכב הזה. לאחר התייעצות עם עיריות שונות המטפלות באתגרים האלו בתחומן, הודיע ברוט כי העירייה תאכוף את את האיסור לישון על ספסלים במרחב העירוני. במקביל תסיר העירייה ממרכז רוטשילד את במות העץ, ובמקומן יוצבו כיסאות נוחים לישיבה, עם הפרדות שימנעו מצב של שכיבה. עוד נמסר כי תתוגבר תדירות השטיפות בנקודות הבעייתיות ולצד הגברת פעילויות האכיפה נגד כל מי שמוכר אלכוהול ללא רישיון וכן בעירייה יציעו לכל דר רחוב שירצה טיפול במכוני גמילה ו/ או שהות בבתי מחסה.

 

 

 

ברוט אמר: "אני אישית אמשיך לבצע סיורי שטח, כמו זה שיצאתי אליו השבוע כדי לוודא שהתופעה הזו מטופלת כראוי. ואל לנו לשכוח – דרי הרחוב הם בני אדם. אני פונה אל התושבים ומבקש מהם – כשאתם נתקלים בהם אל תכעסו, אל תקללו, אל תפגעו בשום אופן. תקראו למשטרה או תפנו למוקד העירוני ואנחנו נדע להציע להם את הפתרונות האפשריים, ולוודא שלא יהיו יותר ברחוב. זה תהליך, אבל בסיומו נצמצם את הבעיה למינימום האפשרי ויחד נשמור על המרחב הציבורי נקי ובריא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות