אימר בן גביר, צילום דוד דנברג, CC-BY-SA-3.0, via Wikimedia commons
אימר בן גביר, צילום דוד דנברג, CC-BY-SA-3.0, via Wikimedia commons

לראשונה: מפלגת עוצמה יהודית תתמודד בבחירות למועצת העיר בת ים

שלמה קנזי, פעיל של המפלגה בעיר: "בת ים היא מעוז חזק של עוצמה יהודית, בבחירות האחרונות הבאנו כ-7,000 קולות בבחירות לכנסת ועכשיו איתמר בן גביר פועל על מנת לחזק את המפלגה בערים ברחבי הארץ"

פורסם בתאריך: 11.1.23 08:45

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות, ול"שקמה בת ים" נודע כי בבחירות הקרובות תציג מפלגת "עוצמה יהודית" בראשות השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, רשימה שתתמודד למועצת העיר. על הקמת הרשימה והצבת המועמדים בעיר אמון שלמה קנזי, פעיל של המפלגה מזה שבע שנים, שבשנים האחרונות יחד עם שותפיו לתנועה בעיר היה אחראי כאן לכנסים הגדולים של המפלגה. קנזי אמר: "בת ים היא מעוז חזק של עוצמה יהודית, בבחירות האחרונות הבאנו כ-7,000 קולות בבחירות לכנסת ועכשיו איתמר בן גביר פועל על מנת לחזק את המפלגה בערים ברחבי הארץ. בימים אלה אנחנו מרכיבים את הרשימה. כבר בימים אלה מתחילה להתגבש הרשימה שתהיה מורכבת מאנשים איכותיים, יש פעילים ורכזי שכונות רבים בעיר שרוצים לראות שינוי ועושים את הכל בתחושת שליחות".

 

 

 

למה לדעתך ההצלחה שלכם בבת ים גדולה כל כך?

"בת ים ברובה היא ימנית ועם אתגרים ביטחוניים בעיר שמצריכים טיפול. איתמר הוא השר לביטחון לאומי והמשרד נותן וייתן מענה לזה. אפשר להזכיר בנשימה אחת את המקרה אונס שהיה בעיר לפני כמה חודשים בו נערה נאנסה בחוף הים על ידי שב"ח. חשוב להגיד שאין לנו בעיה עם ערבים כערבים יש לנו בעיה עם אויבים. יש שוהים בלתי חוקיים שעובדים כאן, מסתובבים בעיר בשעות הלילה, ישנים באתרי הבניה ומסכנים את האזרחים. עובד שמגיע לעיר צריך לזכור שכמסתיים יום העבודה הוא אורז ועולה על ההסעה הביתה ולא נשאר באתר הבניה. אנו נפעל לאכוף את החוק בנושא זה".

בשורה התחתונה, אז מי יתמודד מטעמכם?

"אני אמון על המשא ומתן ליצור חיבורים אטרקטיביים על מנת לחזק את כוחה של המפלגה בעיר ולעזור לעם ישראל. אנחנו חושבים שחיבורים זה דבר הכי נכון לעשות לטובת הכלל על מנת לא ליצור מחנות ולשמור על הזהות של העיר ונעשה הכל על מנת להגיע לזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות