גינת משחקים, צילום דוברות עיריית בת ים
גינת משחקים, צילום דוברות עיריית בת ים

הגינה, הרחוב או הפסאז'? בקרוב ההצבעה על המקום שישודרג במיליון שקלים ברובע צפון

הסתיים השלב הראשון שבו נבחרו המקומות ברובע שיעמדו להצבעה. כמו כן, בקרוב מסתיימת ההצבעה על רובע מת הנשיא וייבחר במקום שישודרג ברובע זה

פורסם בתאריך: 10.1.23 11:50

עיריית בת ים יצאה לאחרונה בפרויקט ראשון מסוגו, בו מושקע בכל אחד מרובעי העיר סכום של כמיליון שקלים להתאמת המרחב הציבורי לצרכים והרצונות של התושבים. מדובר בפרויקט בו התושבים מצביעים ומשפיעים על המקומות שישודרגו באזור מגוריהם. כעת הגיע שלב ההצבעה ברובע צפון, לאחר שבשלב הראשון התושבים השיבו על שאלון קצר והציעו מקומות אצלם ברובע שלדעתם כדאי לשדרג.

השלב השני הוא שלב ההצבעה על ההצעות שעלו, לאחר מכן יבוא של הביצוע – הפרויקט שיקבל את רוב הקולות יבוצע בשטח במימון מלא של העירייה.

האופציות העומדות לבחירת התושבים כעת בשלב ההצבעה ברובע צפון הן:

גינת ברוור – השינויים שיבוצעו – שדרוג והוספת פינות ישיבה, הוספת מתקן משחק, הוספת פסלי משחק, הוספת הצללה מעל מתקני משחק. הוספת במת ישיבה ודק לבני ובנות נוער, הוספת מסלול נינג'ה רצפה, הכשרת המדשאה לפעילות קהילתית והוספת תאורת אוירה במוקדים מרכזיים לאורך הפארק.

 

פסאז' בר שאול – השינויים שיבוצעו – הפיכת הפסאז' למוקד קהילתי שמח, חדשני ותוסס. השדרוג כולל החלפת ריצוף לריצוף חדש, תיקון וצביעת תקרה וקירות, צביעה אמנותית על תריסי חזיתות העסקים, הוספת תאורה ותאורת אוירה. יצירת מקום מפגש לנוער בערב ופיזור אדניות עם צמחיה.

המרחב הציבורי ברחוב רוטשילד – השינויים שיבוצעו – ריהוט רחוב והצללות, שדרוג וצביעת מערכות הישיבה הקיימות, חיזוק תאורת הרחוב, הוספת ציורי קיר על קירות נבחרים במרחב.

ההצבעה נערכת דרך האתר העירוני, במקביל, מעדכנים בעירייה כי ההצבעה ברובע רמת הנשיא מסתיימת בימים אלו ובקרוב יודיעו מה הפרויקט שנבחר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות