השיטור העירוני בבת ים . צילום:עצמי
השיטור העירוני בבת ים . צילום:עצמי

"יצאנו משם נרגשים" | אנשי השיטור העירוני חילקו לילדים המאושפזים בוולפסון חנוכיות מיוחדות

החנוכיות שחולקו לילדים הוכנו בעבודת יד על ידי מנהל השיטור העירוני, ניסים וענונו. "אין ספק שזה רגע שהיווה לנו סיפוק אדיר", אמרו השוטרים

פורסם בתאריך: 20.12.22 11:03

מחווה מרגשת: לקראת הנר הראשון של חג החנוכה, יצאו אנשי השיטור העירוני של בת ים לביקור וחלוקת חנוכיות במחלקת הילדים בבית החולים וולפסון, שם פגשו את הילדים המטופלים במחלקה. החנוכיות המיוחדות הוכנו בעבודת יד על ידי ניסים וענונו, מנהל השיטור העירוני, וחולקו לילדים לצד משהו מתוק לכלל הילדים. "פגשנו שם בילדים מקסימים, הצלחנו לעלות על פניהם  חיוך ושמחה. יצאנו משם נרגשים ולא פחות שמחים מהם", אמר אחד מאנשי השיטור העירוני.

 

אחר הוסיף: "כמה התרגשנו להגיע עם החנוכיות שהכין ניסים וענונו בעצמו, כשכל חנוכייה ייחודית והוכנה מכל הלב בעבודת יד למחלקת הילדים בבית החולים וולפסון. אין ספק שזה רגע שהיווה לנו סיפוק אדיר, לראות את הילדים המאושפזים ומטופלים במחלקות השונות שמחים ומאושרים מעצם הביקור, מתרגשים לראות שוטרים על מדים, שואלים שאלות חשובות ואף אומרים שהחלום שלהם זה ללבוש מדי שוטר כשיהיו גדולים. אנו מאחלים בחג החנוכה הזה, חג של אור ובריאות לכולם. ולילדים המקסימים ששמחנו להכיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות