אסתר פירון ז"ל, צילום דוברות העירייה
אסתר פירון ז"ל, צילום דוברות העירייה

בת ים אבלה: המשנה לראש העירייה, אסתר פירון, נפטרה ממחלה

ראש העירייה, צביקה ברוט: "העיר בת ים איבדה אישה גדולה מהחיים, ואני איבדתי חברה. היא תחסר לנו מאוד. רק באחרונה סיכמנו על תפקידים נוספים שהיא תיקח על עצמה"

פורסם בתאריך: 14.12.22 09:54

העיר בת ים כואבת ובוכה: ותיקת חברי המועצה, המשנה לראש העירייה אסתר פירון, נפטרה ביום שני לאחר מחלה. פירון, אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, הייתה אשת חינוך במשך שנים ארוכות, והחלה לכהן במועצת העיר בשנת 1993. במשך מרבית השנים שימשה כמחזיקת תיק החינוך, והייתה בין השאר גם סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק הכספים, ומחזיקת תיק קשרי החוץ בעירייה.

פירון, אמו של שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, הייתה בעבר במפלגת העבודה, לאחר מכן הצטרפה לסיעתם של ראשי העירייה לשעבר לחיאני ובכר, אך יצאה לבסוף נגדם והצטרפה לראש העירייה צביקה ברוט. באחרונה אף סיכמה עם ברוט על ריצה משותפת בבחירות הקרובות, וסיכמה עם ברוט על תחומי עשיה נוספים שבכוונתה להוביל בקדנציה הבאה.

ברוט פרסם הודעה מיוחדת ואמר: "העיר בת ים איבדה היום אישה גדולה מהחיים – ואני איבדתי חברה. אסתר פירון הייתה חלק מתבנית נוף ילדותי בבת ים. הכרתי אותה מילדות, ולמרות כמעט 40 שנה שהפרידו בינינו, הפכנו לא רק לבני ברית פוליטיים – אלא לחברי נפש אמיתיים".

 

 

ברוט הוסיף: "כנבחרת הציבור הוותיקה ביותר וכאשת חינוך אמיתית, היא הקדישה את חייה למען אלו שלא היה להם קול, או שלא הייתה להם יכולת להשמיע אותו. היו לה הרבה תכניות קדימה: רק באחרונה סיכמנו על שורת תפקידים שהיא תרצה לקחת על עצמה בשנה הבאה, לאחר שנעבור יחד את הבחירות הבאות לעירייה. רצינו להמשיך ולפעול למען אותן אוכלוסיות חשובות, שהיא ידעה לעזור להן בצורה כל כך מדויקת. מכאן אנחנו נצטרך להמשיך לבד, אבל נעשה את זה עבורה, ובשמה. היא תחסר לי מאד".

ברוט היה אחד האנשים היחידים, מלבד בני המשפחה, שיכלו לבקר את פירון בתקופה האחרונה. בעירייה אמרו כי בכוונתם ללוות את המשפחה ולסייע בכל מה שיצטרכו.

אסתר פירון ז"ל הוברה למנוחות בבית העלמין בבת ים.

יהי זכרה ברוך

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות