שילת אלבז , שלישית משמאל צילום: אלון לוין
מתנדבי הפרויקט, שילת אלבז שלישית משמאל צילום: אלון לוין

חגיגת בת מצוה מרגשת: "מבחינתי לעזור לבנות העיר שלי ולעשות להן שמח על הלב זה חשוב"

שילת אלבז מבת ים התנדבה לארגן אירוע בת מצווה לילדה ממשפחה מעוטת יכולת, יחד איתה התגייסו רבים. "התגובות של הילדה היו מדהימות וזה היה שווה את הכל", היא מספרת בהתרגשות

פורסם בתאריך: 13.12.22 09:55

פרויקט מרגש: שילת אלבז מבת ים, סטודנטית לחינוך מיוחד במרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט, ומשתתפת בתכנית המעורבות החברתית דב"ש בקמפוס לוינסקי, חברה לרוית, עובדת במקלט לנשים נפגעות אלימות מבת ים – ויחד הן הרימו פרויקט בת מצווה לילדה מהעיר המשתייכת למשפחה ממצב סוציו-אקונומי נמוך וחלמה לקיים אירוע בת מצווה גדול וחגיגי.

השתיים נרתמו למשימה והצליחו לגייס בהתנדבות מלאה עוגת בת מצווה, צלם וידאו וסטילס, מאפרת, מסרקת, נהג מונית וגם קייטרינג, די.ג'יי ואולם עבור אירוע הבת מצווה, שנערך ביום חמישי האחרון. אלבז, הצליחה לגייס 11 סטודנטים נוספים מהמכללה שסייעו להרים את האירוע. "הרעיון הגיע עקב חוויה אישית ודומה שחוויתי כילדה. כששמעתי על המקרה, החלטתי מיד לפעול וגייסתי איתי עוד 11 סטודנטיות וסטודנטים מדהימים מהמרכז האקדמי וכל אחד מהם עזר ותרם בתחומו", היא סיפרה ל"השקמה בת ים".

 

ואיך היו התגובות של הילדה שחגגה?

"מדהימות, וזה היה שווה את הכל, הילדה שמחה כל כך ואמא שלה הוקירה לכולנו תודה על ששימחנו אותן. זה היה מדהים לראות".

ומה הלאה? פרויקט חדש?

"תמיד אשמח לשמוע על עוד יוזמות כאלה ולקחת בהן חלק, אני מבת ים ומבחינתי לעזור לבנות העיר שלי ולעשות להן שמח על הלב זה חשוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות