סערת ח"כ מעוז: סגן ראש עיריית בת ים תלה את דגל הגאווה על דלת לשכתו

מתרחבת המחאה נגד מינויו של ח"כ אבי מעוז, שהתבטא באופן קיצוני נגד קהילת הלהט"ב וכנגד נשים, ועתיד להיות השר האחראי על התכנים החיצוניים של מוסדות החינוך. ירון לוי, סגן ראש העירייה מ"יש עתיד": "לא אתן לגזען המסוכן הזה להחליט עבורנו ועבור חינוך ילדנו"

פורסם בתאריך: 5.12.22 11:02

"חבר הכנסת אבי מעוז יכול לרשום הישג אחד: בפעם הראשונה נבחר ציבור תלה את דגל הגאווה בעיריית בת ים. אני לא אתן לגזען המסוכן הזה, להחליט עבורנו ועבור חינוך ילדינו", כך כתב ירון לוי. סגן ראש עיריית בת ים, בדך הטוויטר שלו וצירף תמונה של דגל הגאווה תלוי על דלת לשכתו.



עם מינויו של ח"כ מעוז (מפלגת נעם) לשר במשרד החינוך שעתיד להיות אחראי על תכני חינוך חיצוניים, התעוררה סערה ציבורית נרחבת. עשרות ראשי ערים יצאו כנגד ההחלטה למנות אותו, הודיעו שיבלמו את מהלכיו ומאות מורים חתמו על עצומה נגד מעוז שהוגדר על ידם "גזען", "הומופוב" ועוד.

מעוז, שעתיד להיכנס לתפקידו בקרוב, הביע בעבר במספר הזדמנויות עמדות קיצוניות ביחס לקהילת הלהט"ב ולסוגיות שונות בענייני נשים. בין השאר אמר כי יפעל לביטול מצעד הגאווה בירושלים וכי תפקיד הנשים הוא להביא ילדים. ואילו הרב צבי טאו, מנהיגו הרוחני של מעוז, אמר לא מכבר כי "ההומוסקסואלים האלה, סוטי המין האלה, הם אנשים אומללים".

בסוף השבוע פרסם צביקה ברוט (ליכוד), ראש עיריית בת ים, פוסט והבטיח כי העיר תישאר פלורליסטית ושיוויונית. ברוט כתב בין השאר: "לאף מפלגה אין בלעדיות על היהדות, כמו שלאף מפלגה אין בלעדיות על הפלורליזם. נמשיך לחנך את ילדי בת-ים ברוח התנ״ך ומגילת העצמאות, הפלורליזם וקבלת האחר, ומתן כבוד לכל אדם וקהילה. לא נאפשר לאיש להתערב במדיניות או בערכים שלנו, ולהפר את הסטטוס קוו בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות