צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה
צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה

צביקה ברוט: "נמשיך לחנך את ילדי בת ים ברוח התנ"ך ומגילת העצמאות, הפלורליזם וקבלת האחר"

ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת "נעם", שנודעת בקו האנטי-להט"בי המובהק שלה, מונה לשר במשרד החינוך ויהיה אחראי על תכני הלימוד החיצוניים. בעקבות מינויו עשרות ראשי ערים הודיעו כי לא יאפשרו לו להתערב בתכנים. ראש עיריית בת ים: "לא נאפשר לאיש להתערב במדיניות או בערכים שלנו, ולהפר את הסטטוס קוו בעיר"

פורסם בתאריך: 4.12.22 09:43

סערת חבר הכנסת אבי מעוז (מפלגת נעם) ומינויו לשר במשרד החינוך שאחראי על תכנים חיצוניים: ראש עיריית בת ים מסביר בפוסט שפרסם בסוף השבוע שהעיר תישאר פלורליסטית ושיוויונית.



מעוז שעתיד להיכנס לתפקידו הביע בעבר במספר הזדמנויות עמדות קיצוניות ביחס לקהילת הלהט"ב ולסוגיות שונות בענייני נשים. בין השאר אמר כי יפעל לביטול מצעד הגאווה בירושלים וכי תפקיד הנשים הוא להביא ילדים. ואילו הרב צבי טאו, מנהיגו הרוחני של מעוז, אמר לא מכבר כי "ההומוסקסואלים האלה, סוטי המין האלה, הם אנשים אומללים".

בעקבות מינויו לתפקיד הבכיר שבמסגרתו יהיה אחראי על תכנים חיצוניים התעורר גל מחאה בקרב ראשי הערים. חלקם הודיעו כי יתקצבו בעצמם את התוכניות שמעוז מתכנן לפגוע בהן.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים מטעם הליכוד, פרסם בסוף השבוע בטוויטר: "לאף מפלגה אין בלעדיות על היהדות, כמו שלאף מפלגה אין בלעדיות על הפלורליזם. נמשיך לחנך את ילדי בת-ים ברוח התנ״ך ומגילת העצמאות, הפלורליזם וקבלת האחר, ומתן כבוד לכל אדם וקהילה. לא נאפשר לאיש להתערב במדיניות או בערכים שלנו, ולהפר את הסטטוס קוו בעיר".

גם ראשי הערים השכנות הצטרפו למחאה. מוטי ששון, ראש עיריית חולון, כתב ברשתות החברתיות: "תושבות ותושבי חולון היקרים, מאז אתמול נחשפנו להתבטאויות מטרידות בנושאי חינוך, ואני מבקש להבהיר באופן חד משמעי: לא נאפשר לאף גורם להחליט אילו תוכניות יכנסו למערכת החינוך העירונית בחולון! אנו סומכים על מנהלות ומנהלי בתי הספר ועל מינהל החינוך העירוני שישכילו לבחור תוכניות ערכיות ואיכותיות לטובת ילדי חולון כפי שעשו עד היום".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, פרסם בסוף השבוע פוסט והציג את עמדתו: "ממשלה חדשה בפתח ואני רוצה לשלוח מכאן קודם כל, איחולי הצלחה לכל שרי הממשלה החדשים ובעלי התפקידים השונים – הצלחתכם היא הצלחתנו.

"חשוב לי להדגיש – כי מערכת החינוך בראשון לציון – זוכת פרס החינוך הארצי, בין היתר בזכות הערכים האוניברסליים המאפיינים אותה, על כלל צוותי החינוך שלה ומנהליה, תמשיך לקבל חופש בחירה ולחנך לתכנים מגוונים ולקבלת האחר. אנו ראשי הערים, אחראים על טובת התושבות והתושבים שלנו, אנחנו לא מוּבלים וכבר הוכחנו בשנתיים האחרונות, שאנחנו אלה שדואגים והאחראיים הבלעדיים על טובת תושבינו. אני רוצה להאמין שהספקולציות שמועלות כרגע בכלי התקשורת, לא יתממשו בבוא העת. מהיכרותי עם ראש הממשלה הנכנס – בנימין נתניהו, אני סמוך ובטוח כי הוא ידאג לכלל תושבי המדינה, ללא הבדלי דת, גזע ומין.ראשון לציון היא עיר פלורליסטית ושוויונית לכולם וכך זה יישאר, במוסדות החינוך ומחוצה להם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות