צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה

הקואליציה מתרחבת: גם ישראל ביתנו מצטרפת לברוט

במקביל לפיטוריו של שמעון ועקנין, סיעתו של אביגדור ליברמן הצטרפה לקואליציה

פורסם בתאריך: 7.11.22 09:34

הקואליציה בבת-ים ממשיכה להתחזק: ראש העיר צביקה ברוט סיכם באחרונה עם סיעת ישראל ביתנו על הצטרפותה לקואליציה העירונית, אותה מובילים ברוט, ממלא מקומו אלי יריב, ועמם גם סיעות הליכוד, ש״ס, יש עתיד, הבית היהודי והציונות הדתית.זאת, במקביל לפיטוריו מהקואליציה של שמעון ועקנין, מאנשי סיעתם של שלומי לחיאני ויוסי בכר, אשר הועבר מתפקידו כמחזיק תיק התחבורה לאחר שורת תלונות מתושבים שהצטברו בנוגע לתיפקודו.ֿ



יו״ר סיעת ישראל ביתנו בבת-ים, אירנה גנין, תשמש כמחזיקת תיק הקליטה בהנהלת העיר, וכן כיו״ר ועדת הקליטה במועצת העיר. במקביל סוכם בין הנהלת העיר לבין אביגדור ליברמן ואירנה גנין כי העיריה תמשיך לקדם במשותף שורה של פרויקטים למען ציבור העולים בעיר.

בהנהלת העיר ציינו כי ״לאורך השנים האחרונות ידענו לשתף פעולה בתחומים רבים, אך כעת המטרה המשותפת היא לחזק את העבודה ביחד כדי להביא הישגים נוספים גם בתחום הקליטה. קבענו בשנים הבאות לעבוד ביחד כדי להגדיל את התקציבים לבת-ים ולהביא לעוד פעילויות רבות גם עבור התושבים העולים בבת-ים״.

במקביל סיים אתמול (ראשון) שמעון ועקנין את תפקידו כמחזיק תיק התחבורה, זאת לאחר שבהנהלת העיר הביעו אי שביעות רצון מתפקודו וקיבלו תלונות על כך.

ברוט, הזוכה לתמיכה כמעט מקיר לקיר במועצת העיר, קיים באחרונה שורת דיונים עם הנהלת העיר לגבי התלונות שהצטברו – חלקן נוגעות לתפקודו האישי של ועקנין שלא הצליח לדבריהם לפתור חלק מהתקלות של הרכבת הקלה.

גורמים בעיריה אמרו כי ״ההסכם השערורייתי עם הרכבת, שאישר להם לבטל את הפניות שמאלה בכל העיר ולבצע עבודות בלילה, נחתם בתקופת כהונתם של לחיאני ויוסי בכר כששמעון ועקנין היה חלק מהנהלת העיר. חשבנו שאם נאפשר לו להצטרף לקואליציה הוא יוכל לתקן חלק מהבעיות, אבל לאחר שהצטברו התלונות ראינו לנכון להוציא אותו מהקואליציה כדי לעמוד בהתחייבויות שלנו לבוחרים בנוגע לשירות מקצועי. לא נתפשר על זה בשום מחיר״.

במכתב הפיטורים ציין ברוט כי לאחר התייעצויות הוא נאלץ להעביר את ועקנין מתפקידו, אך הודה לו על הידידות ועל תקופת שירותו הקצרה בקואליציה.
יש לציין כי ועקנין היה חלק מסיעתם של שלומי לחיאני ויוסי בכר במשך קרוב ל-20 שנה, והצטרף לקואליציה של צביקה ברוט ואלי יריב לאחר שהביע אמון במנהיגותם. אתמול ועקנין אף פנה להנהלת העיר וביקש לאשר לו לייצג את העיריה בכנס ארצי באילת, אך נתקל בסירוב וכאמור קיבל הודעה על העברתו מהתפקיד.
הקואליציה העירונית מונה גם כעת את הרוב המוחלט של חברי מועצת העיר – 22 מתוך 25 חברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות