מריחים בחירות: חבר המועצה שמעון ועקנין פוטר מהקואליציה

ראש העיר הודיע לועקנין על סיום תפקידו כמחזיק תיק התחבורה: ״שיפור השירות לתושבים הוא בראש סדר העדיפויות״

פורסם בתאריך: 6.11.22 19:33

הנהלת העיר בת-ים החליטה לבצע שינוי בתיק התחבורה העירוני: ראש העיר הודיע למחזיק התיק, שמעון ועקנין, על סיום תפקידו לאחר שורת תלונות שהצטברו מתושבים בנוגע לתפקודו.



חלק מהתלונות נבדקות בימים אלה על ידי גורמים מחוץ לעיריה, ובעירית בת-ים סרבו להתייחס אליהן.

ברוט, הזוכה לתמיכה כמעט מקיר לקיר במועצת העיר, קיים באחרונה שורת דיונים עם הנהלת העיר לגבי התלונות שהצטברו – חלקן נוגעות לתפקודו האישי של ועקנין שלא הצליח לדבריהם לפתור חלק מהתקלות של הרכבת הקלה.

גורמים בעיריה אמרו כי ״ההסכם השערורייתי עם הרכבת, שאישר להם לבטל את הפניות שמאלה בכל העיר ולבצע עבודות בלילה, נחתם בתקופת כהונתו של יוסי בכר כששמעון ועקנין היה חלק מהנהלת העיר. חשבנו שאם נאפשר לו להצטרף לקואליציה הוא יוכל לתקן חלק מהנזק, אבל לאחר שהגיעו התלונות החדשות ראינו לנכון להוציא אותו מהקואליציה כדי לעמוד בהתחייבויות שלנו לבוחרים בנוגע לשירות מקצועי. לא נתפשר על זה בשום מחיר״. במכתב הפיטורים ציין ברוט כי לאחר התייעצויות הוא נאלץ להעביר את ועקנין מתפקידו, אך הודה לו על תקופת שירותו הקצרה בקואליציה.

יש לציין כי ועקנין היה חלק מסיעתו של שלומי לחיאני במשך שנים רבות, והצטרף לקואליציה של צביקה ברוט ואלי יריב לאחר שהביע אמון במנהיגותם. הבוקר ועקנין אף פנה להנהלת העיר וביקש לאשר לו לייצג את העיריה בכנס ארצי באילת, אך נתקל בסירוב וכאמור קיבל הודעה על העברתו מהתפקיד.
הקואליציה העירונית מונה עדיין את הרוב המוחלט של חברי מועצת העיר – 22 מתוך 25 חברים.

 

ברוט עצמו, כפי שפורסם לאחרונה, זוכה בסקרים לאמון גבוה של הציבור ואף התחייב לאחרונה שלא לעזוב לפוליטיקה הארצית ולהשלים לפחות עשר שנים בתפקידו כראש עירית בת-ים.

בסוף השבוע פרסם העיתונאי עמית סגל כי ברוט, המקורב לבנימין נתניהו, היה חלק קרוב מצוות הקמפיין ונשלח כשליח חשאי של נתניהו לאיילת שקד כדי לתאם בינה לבין הליכוד את המירוץ שלה לכנסת.

ברוט זכה לשבחים מנתניהו על ניהול מערכת הבחירות בבת-ים, ושמו הוזכר כמועמד לתפקידים בכירים ברמה הארצית. עם זאת ברוט הודיע כי אינו מתכוון לעזוב והוא מתכוון למלא את התחייבותו לכהן עשר שנים לפחות כדי להשלים את המהפכה המבוצעת בעיר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות