צביקה ברוט
צביקה ברוט

כבוד לבת-ים: צביקה ברוט נבחר לתכנית היוקרתית של הרווארד ואוניברסיטת ת״א

המטרה: לפעול עם ראשי ערים שהצליחו לבצע מהפכה כלכלית וניהולית בעירם, וליזום שיתופי פעולה בין ראש ערים בארץ ובעולם לטובת התושבים

פורסם בתאריך: 30.10.22 14:38

מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית בחר ב-20 ראשי הערים המצטיינים מישראל להשתתף בתכנית, הכוללת תכנית הכשרה שייסדו ראש עירית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, ואיש העסקים יוסי סגול.



זו הפעם הראשונה שהתכנית פועלת בישראל. ראשי הערים שנבחרו לתכנית היוקרתית ישתתפו בתוכנית אינטנסיבית בת שנה, של לימודים והכשרה שיציידו אותם בכלים ובמיומנויות לאספקת שירותים ציבוריים ברמה הגבוהה ביותר לתושבים, לחיזוק הקשרים החברתיים ולהעמקת הקשרים עם הקהיליה העולמית של מנהיגי ערים חדשניים.

התכנית מובלת על ידי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב בניהול פרופ' משה צבירן, ובהובלת קרן בלומברג, אוניברסיטת הרווארד ומשפחת סגול.
ראש העיר ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, מייסד קרן בלומברג, אמר כי ״המרכז מתבסס על העבודה שהקרן עושה כדי לעזור למנהיגים מקומיים ברחבי העולם, לחדש, להוביל ביעילות ולחלוק רעיונות שמסייעים להתמודדות עם בעיות מורכבות. התכנית הזו מפגישה קבוצה דינמית של ראשי ערים מרחבי ישראל ואנחנו שמחים לעבוד איתם ומצפים לראות את התוצאות בערים שלהם ובסביבתם".

נשיא אוניברסיטת ת״א, פרופסור אוריאל פורת, ציין כי ״לרשויות המקומיות בישראל יש הרבה יותר השפעה על אורח ואיכות חייהם של תושביהן, מאשר לממשלה. איכות שירותי ניקיון העיר, התעבורה, הרווחה, ההשכלה והבריאות תלויים לחלוטין בביצועי הרשות המקומית. יעדיה של תוכנית חדשה זו הם לשפר את שיטות הניהול של הרשויות המקומיות בישראל ובכך לשפר את איכות חייהם של הישראלים ברחבי המדינה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות