כיתת בית ספר בבת ים
כיתת בית ספר בבת ים

הורים נגד תלמיד שסובל מאלרגיה: ״בגללו ילדינו לא יאכלו ביצים וחלב״

סערה בבית ספר יסודי בבת ים: הורים מוחים נגד ההגבלות על ילדיהם, בשל תלמיד שסובל מאלרגיות. אם לתלמיד: נמאס לילדים לאכול נקניק או תחליפים... בפועל הם רעבים... ההנחיות מבלבלות ולא אחידות

פורסם בתאריך: 19.9.22 10:41

עם פתיחת שנת הלימודים באחד מבתי הספר היסודיים בבת ים עודכנו הורי התלמידים כי לבית הספר הצטרף תלמיד שסובל מאלרגיות קשות לביצים ולחלב ובשל כך נאסר על ילדיהם להגיע ללימודים עם כריכים שיכולים לסכן את בריאות חברם ללימודים. ההנחיה, מסתבר, גרמה לסערה בבית הספר והורים מוחים נגד האיסורים.



"בבית ספר יש ילד אלרגי לביצים וחלב ואימו טוענת שהוא גם אלרגי לריחות", מספרת אם לתלמיד. "יש איסורים על תלמידי כיתתו להגיע ללימודים עם מאכלים שמכילים חלב או ביצים, אבל ההנחיה הזו מצחיקה. בפועל לשטח בית הספר מותר להכניס מוצרים שמכילים ביצים וחלב ורק לכיתה של הילד אסור".

לטענת ההורים, הם ביקשו, על פי המלצת חוזר מנכ"ל משרד החינוך, שיוקצה שטח מבודד שבו יוכלו ילדיהם לאכול מבלי לסכן את התלמיד האלרגי אבל הם נתקלו בסירוב. "בפועל", אומרת האם. "נוצר מצב שילדים בני 6-7 חוזרים הביתה רעבים. נמאס להם לאכול רק נקניק או תחליפים אחרים".

ההורים אמורים לגלות הבנה למקרה. מדובר בסכנת חיים מוחשית.

"ההנחיות שיש בנושא מגוחכות. לא כל בית הספר מוגדר כסטרילי ולכן בכיתות אחרות כן מכניסות ביצים וחלב. התלמיד שסובל מאלרגיה כן פוגש את אותם תלמידים, אז זה אבסורד. לילד יש סייעת שמשגיחה עליו. בינתיים הילדים שלנו קיבלו עונש: במשך שש שנים הם לא יוכלו להגיע ללימודים עם מוצרי חלב או ביצים בגלל שלא מוצאים פתרון לבעיה".

 

מהערייה לא נמסרה תגובה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות