מחדל חמור בבת ים: ילד בן 4 נשכח ברכב ההסעות

שערורייה: איש לא הבחין שהילד נרדם במשך שעתיים בספסל האחורי ומתברר כי המלווה שכחה אותו * נהג ההסעות הבחין בו והסיעו לגן *אימו: קרה לי נס. היה יכול לקרות הגרוע מכל, לא אשתוק עד שהמלווה תפוטר * העירייה: אירוע חמור. בוצע תחקיר והופקו לקחים

פורסם בתאריך: 7.9.22 10:06

מחדל במערך ההסעות של עיריית בת ים: ילד אוטיסט בן 4 נשכח ברכב ההסעות במשך שעתיים ולא הגיע לגן הילדים, משום שהמלווה שכחה אותו. אימו אומרת ל"השקמה בת ים": "זה ממש נס. תודה לאל וברוך השם שזה נגמר ככה".



האירוע החמור התרחש אתמול. אמו של הילד מספרת כי בשעה 7:10 עלה בנה לרכב ההסעות בדרכו לגן. "קמתי לבוקר שחור", היא אומרת. "הבוקר קרה הגרוע מכל ותודה לאל שזה נגמר בנס".

"אחרי שהילד עלה להסעה חזרתי הביתה ובשעה 9:30 קיבלתי שיחת טלפון מהגננת שלו, שבדרך כלל לא מתקשרת אלא מסתמסת, והיא עדכנה אותי שבני הגיע לגן בשעה 9:30 והוסיפה שהכל בסדר. לא ממש הבנתי. ראיתי שחור בעיניים. שעתיים אחרי שהוא עלה להסעה בני הגיע לגן? מסתבר שאחרי שעתיים הנהג הבחין בבני כשהוא ישן בספסל האחורי והביא אותו לגן. היה יכול לקרות הגרוע מכל".

האם היתה נסערת. "ניסיתי להבין מה קרה. מסתבר שזה לא היה בגלל פקקים או תאונה. בני נרדם ברכב והמלווה שכחה אותו במושב האחורי. היא לא סרקה ולא בדקה. כששאלתי איך זה קרה? היא אמרה שהיתה ילדה שצרחה ברכב וזה כנראה מה שגרם לה לשכוח אותו".

האם לא מתכוונת לעבור על כך לסדר היום. "לא אשתוק. מצידי, שהיא תפוטר ותישאר ללא עבודה. אין מצב שאעבור על כך לסדר היום. למי שאין כוח או רצון לעבוד במערך ההסעות כמלווה, שלא יעבוד. איפה האחריות? "הבן שלי כבר לא ייסע בהסעות יותר. בכוונתי לשכור עורך דין כיוון שאין לי כל כוונה לעבור לסדר היום".

מעיריית בת ים נמסר: "מדובר במקרה חמור. עם היוודע המקרה הבוקר ראש אגף החינוך ביצע תחקור מלא של האירוע עם המלווה, הנהג והגננת והופקו הלקחים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות