צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה
צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה

יומיים לפתיחת שנת הלימודים: מינהל החינוך בעיריית בת-ים משלימים את ההיערכות לפתיחת השנה

שיפוצי הקיץ הינם חלק מתכנית העבודה השנתית, שגובשה על ידי מנהל החינוך והצוותים המקצועיים, לאחר ביצוע סקר צרכים וסיורים בשטח בכל מוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 30.8.22 11:26

ראש העיר בת ים צביקה ברוט קיים אמש הערכת מצב בהשתתפות מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי וראש מנהל חינוך נופר קפון והצוותים המקצועיים.



בעירייה ציינו כי העיר ערוכה לפתיחת שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר, זאת לאחר שיפוצים בהיקף חסר תקדים שנעשו במהלך חודשי הקיץ- 25 מיליון שקלים. בנוסף, הוסרו ליקויי בטיחות שהיו משך שנים במספר רחב של מוסדות לימוד.

במקביל נערכים בעירייה להמתין ולראות האם תהיה שביתה, ומביעים תקווה כי המשא ומתן בין הצדדים יסתיים בהצלחה וכי תלמידי בת-ים כל תלמידי כל הארץ יוכלו להתחיל את הלימודים כמתוכנן.

ברוט אמר להשקמה בסוף הערכת המצב: "בהנחייתי בוצעו בחודשי הקיץ שיפוצים חסרי תקדים בהיקפם בהשקעה ענקית של 25 מיליון שקלים. גויסו כל הצווים המקצועים בעיר לתת מענה נרחב וחסר תקדים בתקציבי ענק להקמת מוסדות חדשים, שיפוץ, הרחבה, הסדרה ותיקונים בעשרות מוסדות בעיר- בשיתוף מלא עם וועד ההורים ומוסדות החינוך. אנו ממשיכים כל העת לשפץ ולחדש בעבור תלמידי וילדי העיר בכדי ששנת הלימודים הבאה עלינו לטובה תתחיל ברגל ימין כשתלמדינו מקבלים את התשתית הלימודית האיכות ביותר, הנוחה והבטוחה. זאת לצד ההשקעה בתוכניות חינוכיות חדשניות."

שיפוצי הקיץ הינם חלק מתכנית העבודה השנתית, שגובשה על ידי מנהל החינוך והצוותים המקצועיים, לאחר ביצוע סקר צרכים וסיורים בשטח בכל מוסדות החינוך. התכנית גובשה במטרה לספק את כל הכלים והתשתיות הדרושות לפתיחת שנת הלימודים בצורה הטובה ביותר בדגש על שיפור סביבת הלמידה, שיפור המרחב הציבורי והקפדה יתרה על בטיחות התלמידים בכל המוסדות. כל זאת בשיתוף פעולה הדוק עם וועד ההורים העירוני.

תגיות:

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות