ליהיא לפיד וירון לוי מציגים: תיק לכל ילד בבת ים

עמותת "תיק לכל תלמיד" הוקמה בשנת 2015 על ידי ירון לוי ופועלת כיום ב 95 רשויות מקומיות. העמותה מחלקת עשרות אלפי תיקים בשנה שנתרמים על ידי הציבור הרחב במוקדים ברחבי הארץ.

פורסם בתאריך: 17.8.22 09:41

אשת ראש הממשלה, ליהיא לפיד, הצטרפה ביום שני האחרון לפעילות של עמותת "תיק לכל תלמיד" בבת ים- מיזם חברתי שמחלק עשרות אלפי תיקים בחינם לילדים שידם אינה משגת בכל הארץ.



עמותת "תיק לכל תלמיד" הוקמה בשנת 2015 על ידי ירון לוי ופועלת כיום ב 95 רשויות מקומיות. העמותה מחלקת עשרות אלפי תיקים בשנה שנתרמים על ידי הציבור הרחב במוקדים ברחבי הארץ.

הרעיון של המיזם משרת גם מטרות חברתיות וגם מטרות סביבתיות כאשר תיקים תקינים ואיכותיים שאינם בשימוש מועברים בין הילדים בכל הארץ, והורים שמתלבטים מה לעשות עם ילקוט במצב טוב שכבר אינו בשימוש מעבירים אותו למשפחות שישמחו לקבל ילקוט.

אשת ראש הממשלה ליהיא לפיד פגשה את המתנדבים והילדים ואמרה: מרגש לראות משפחות שיצאו עם חיוך גדול ומלא תיקים על הגב. החיוך של הילדים כשהם מוצאים את התיק שעליו חלמו- שווה את הכל. התרגשתי לראות משפחות שלמות שמתנדבות במיזם, בני נוער שמבלים את החופש בעזרה לאחרים- אין ספק שמדובר במיזם שכולם מרוויחים ממנו. ונפלא שהוא כבש ככה את כל הארץ״.

מייסד העמותה, ירון לוי אמר : " התמיכה שאנחנו מקבלים שנה אחרי שנה מהציבור כולו מרגשת. לראות את ההורים מלמדים את הילדים שלהם, במעשה אחד קטן על כוחה של נתינה שווה הכל. אנחנו מחלקים עשרות אלפי תיקים. בשנה שעברה חילקנו יותר מ-50,000 תיקים, זה גדל משנה לשנה ואנחנו תורמים גם לחברה וגם לסביבה. תודה לאשת ראש הממשלה, ליהיא לפיד, שהגיעה היום לחזק את המתנדבים הנפלאים שלנו ולראות מקרוב את ערך העזרה ההדדית שצומח פה שנה אחרי שנה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות