שיהיה בשעה טובה: בת-ים מארחת את אליפות העולם בסמבו חופים 2022

באיגוד הסמבו העולמי חברות כיום 97 מדינות שישראל אחת מהן (הצטרפה ב1976). הן מתכנסות מדי שנה, כל פעם במדינה אחרת, לתחרות על האליפות העולמית.

פורסם בתאריך: 16.8.22 15:48

עיריית בת-ים שמחה לבשר שתארח לראשונה בישראל את אליפות העולם בסמבו חופים 2022. מדובר על ענף ספורט שנוסד בתחילת המאה ה-19 ברוסיה ומשלב היאבקות וג'ודו.



אומנם מקורו ברוסיה אך הוא מכיל גם שיטות לחימה מסורתיות יפניות וסיניות, כמו גם אגרוף מערבי. הוא נחשב לאטרקטיבי מאד ומעניין לצפייה שכן הקרבות קצרים מאד ונמשכים בממוצע בין 30 ל-40 שניות. הקרבות מתנהלים עד לרגע בו ספורטאי זוכה ראשון בניקוד בדומה לניקוד זהב בג'ודו.

באיגוד הסמבו העולמי חברות כיום 97 מדינות שישראל אחת מהן (הצטרפה ב1976). הן מתכנסות מדי שנה, כל פעם במדינה אחרת, לתחרות על האליפות העולמית.

לראשונה התחרות מגיעה לישראל, לחופי העיר בת-ים וצפויים להשתתף בה 200 שחקנים מ-30 מדינות שונות. ביום הראשון של התחרויות יתקיימו תחרויות אישיות וביום השני יתקיימו תחרויות קבוצתיות, כשבכל נבחרת ישתתפו חמישה ספורטאים: שתי נשים ושלושה גברים.

התחרות תשודר בערוץ הספורט בלייב ותיפתח בטקס חגיגי במעמד ראש העיר צביקה ברוט וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט ירון לוי. בנוסף וישתתפו בטקס ובתחרות בכירים רבים ביניהם: יו"ר האיגוד העולמי של הסמבו מר וסילי שסטקוב, יו"ר האיגוד האירופאי בסמבו סרגיי איליסייב, שר התיירות יואל רזבוזוב, סגן ראש מנהל הספורט במשרד התרות והספורט מר חנן דנצינגר ונשיא התאחדות הספורט אילת (ארגון הגג של הענפים הלא אולימפיים בישראל) מר אריק קפלן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות