פרסום ראשון: 2 עצורים בחשד למעורבות בשחיתות בעסקאות תמ״א

שמות החשודים אסורים בפרסום, אך יש להדגיש כי הפרשה כוללת שמות מן העבר - ולא קשורה לראש העיר או לסגניו המכהנים כיום

פורסם בתאריך: 11.8.22 20:33

בימים האחרונים נחשפה פרשה חדשה בעיר: המשטרה הודיעה לבית המשפט כי היא עצרה שני חשודים, בחשד שהיו מעורבים בשחיתות בנוגע לעסקאות תמ״א 38 בעיר בת-ים.



השניים, שאינם קשורים לעיריה, ניסו על פי החשד לקדם את העסקאות תמורת תשלום שהועבר לכאורה לבכירים בעיריה. מדובר בבכירים שכיהנו בתפקידים בכירים בקדנציות הקודמות של עירית בת-ים, אך אלו טרם זומנו לחקירה או למסירת עדות.

שמות החשודים אסורים בפרסום, אך יש להדגיש כי הפרשה כוללת שמות מן העבר – ולא קשורה לראש העיר או לסגניו המכהנים כיום.
על פי אחד החשדות, העצורים ניסו לתווך לשוחד בין יזמים לבין בכירים בעיריה, שכיהנו כאמור בעבר בתפקידים בכירים.

היחידה החוקרת היא מפלג ההונאה של מחוז תל-אביב, אשר ניהלה חקירה סמויה במשך למעלה משנה. כעת הפכה החקירה לגלויה עם ביצוע המעצרים.
נציגת המשטרה ציינה בדיון כי ״מדובר בתיק של עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה ותיווך בעסקת שוחד״, ואף ציינה כי מלבד העצורים נחקרו כמה בעלי לפקידים נוספים – גם הם גורמים חיצוניים שאינם בתוך העיריה.כעת ממתינים בעיר להמשך תוצאות החקירה, ובעיקר לשאלה האם ייעצרו בעלי תפקידים בכירים לשעבר שכיהנו בתפקידים משמעותיים בעבר.

מעירית בת-ים נמסר בתגובה כי ״אנו בקשר שוטף עם המשטרה לקבלת עדכונים לאורך התקופה האחרונה. אנו חוזרים ואומרים כי לעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית של תושבי בת-ים כפי שהיה בעבר, ולא ניתן לאף אחד להחזיר את העיר לאחור. אנחנו סומכים על משטרה שעושה עבודה מקצועית שתגיע לחקר האמת״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות