איציק דריקס
איציק דריקס

איציק דריקס: ״בת ים היא לא החצר האחורית של המדינה״

בית המשפט החליט כי עבריין המין אלון קסטיאל יורחק מתל אביב אבל יוכל לגור אצל משפחתו בבת ים. איציק דריקס, המשנה לראש העיר בטור מיוחד

פורסם בתאריך: 20.7.22 10:39

עבריין המין אלון קסטיאל שוחרר שלשום מכלא חרמון לאחר שהבוקר דחה בית המשפט המחוזי בנצרת את ערעור המדינה שלא להעניק לו שחרור מוקדם. בצאתו מהכלא לא אמר מילה והלך ישר לג'יפ שחיכה לו. קסטיאל שוחרר יותר משבעה חודשים לפני המועד שבו היה אמור להשתחרר ממאסר. על פי החלטת בית המשפט, קסטיאל לא יוכל להתגורר בתחומי העיר תל אביב, אולם המגורים בבת ים מותרים לו.איציק דריקס,המשנה לרה"ע ומחזיק תיק הרווחה, בטור מיוחד ל״השקמה בת ים על הנושא



״בשחרור מוקדם, וממש לא בזכות, אחרי 4 שנים בכלא, שוחרר עבריין המין אלון קסטיאל מהכלא.וזה פשוט לא נתפס. למרות עתירת הפרקליטות נגד שחרורו המוקדם , בית המשפט דחה את העתירה ואני חושב שהחוק בישראל חייב להשתנות,  אסור שיהיה שחרור מוקדם לעברייני מין הם אינם ראויים לכך.

בתקופה הקרובה של 7 וחצי חודשים קסטיאל מוגדר אסיר משוחרר ברישיון, ומורחק מתל אביב , גבעתיים ורמת גן. ועדת השחרורים אישרה כי מקום מגוריו יהיה לא פחות ולא יותר בעיר בת ים , בבית מגורי הוריו, עוד הפליאו לעשות ולא מפרסמים את מקום עבודתו של קסטיאל וזה לא יעלה על הדעת!

אין כאן מקום לפגוע בהוריו של קסטיאל, אבל השיקום של עבריין המין צריך להיות במוקם אחר.בת ים היא לא החצר האחורית של המדינה, אחרי הכל בנות בת ים לא פחות חשובות מבנות רמת גן וגבעתיים.

ההחלטה המקוממת של בית המשפט, שמציפה רגשות תסכול וכעס על המערכת, בעבר היה נוהג לשלוח עבריינים לגלות באילת, ולעיתים שופטים התירו למורשעים לבצע עבודות שירות באילת גם אם אינם תושבי העיר. אך עקב פניית העירייה לנשיאת בית המשפט העליון פורסמה הנחיה לשופטים להימנע מכך.

החלום האוטופי של מדינה ללא עבריינים רחוק מאוד עד אז אני בהחלט חושב שיש צורך למצוא מושבת עונשין לעבריינים משוחררים. כולי תקווה אני מקווה שבת ים היא  לא עיר הפליטה של עברייני המין בישראל, ויפה שעה אחת קודם״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות