סיירת ממריאים בת-ים מסכמת מסע ייחודי של חמישה ימים בארץ

סיירת ממריאים, סיירת של נוער מוביל בעיר בת-ים, מסכמת מסע של פעם בחיים, חמישה ימים בלתי רגילים ברחבי הארץ: מעוטף עזה, דרך עמק האלה ועד לירושלים הבירה!

פורסם בתאריך: 18.7.22 15:37

סיירת ממריאים יצאה בשבוע שעבר לחמישה ימים של מסע מיוחד, מלמד, מעשיר ומלא חוויות ברחבי הארץ. סיירת ממריאים היא תוכנית דגל של התוכנית העירונית "ממריאים" שמטרתה לקדם גיוס משמעותי והצלחה בחיים של בני הנוער בעיר בת-ים. הסיירת שמה דגש על בניית קבוצת איכות של בני ובנות נוער (כיתות י'-יב') שפועלת יחד למיצוי הפוטנציאל האישי והקבוצתי ולהפצת ערכים של עשיית טוב.



בתחילת שבוע שעבר, יצאו 50 בני ובנות נוער מהעיר בת-ים השייכים לסיירת ממריאים, למסע סיום שנה שארך 5 ימים שלמים וגדושים בחוויות, נופים, ערכים והשראה. הם התחילו בעוטף עזה, משם המשיכו לעמק האלה ובסוף השבוע קינחו בירושלים הבירה. לאורך כל המסע פגשו אנשים מעוררי השראה, תרגלו הובלה ומנהיגות (כולל רעיית צאן בדיוק כמו המנהיגים של פעם), התמודדו עם האתגרים והפחדים הכי גדולים שלהם ועזרו אחד לשנייה לגבור עליהם, פיתחו את תחושת המסוגלות בכך שהם הובילו חלק משמעותי מאירועי הסמינר בעצמם. לבסוף, הם ערכו טקס סיום שנה בירושלים יחד עם המשפחות. הייתה התרגשות גדולה ולא מעט דמעות זלגו שם.

נהוראי, חניך בכיתה י' בתכנית, סיפר: "במסע יצאנו מאזור הנוחות, התרגלנו לתנאי שטח וקיבלנו כלים לחיים. אני מרגיש שאחרי כל מסע כזה אני חוזר בן אדם טוב יותר. בכיתי, צחקתי, התרגשתי, הובכתי, נפתחתי לאנשים וגיליתי את עצמי מחדש. תודה על ההזדמנות!"

אלון רצון, מנהל התכנית, סיכם ואמר: "כשחניך אומר לי שאחד הימים במסע היה היום הכי טוב בחיים שלו, כי במהלכו הוא התגבר על הפחד הכי גדול שלו, אני מבין שקורה פה משהו ענק. יש פה חבורה מופלאה שאומרת "כן!" לכל אתגר, הם מעוררים בי השראה בכל פעם מחדש. המסע הזה היה אבן דרך יוצאת דופן בהתפתחותם כבני אדם הרוצים חיים של משמעות ועשייה."

יניב קוממי , עמותת שקל ומ"מ מנהל התוכנית מסכם "יש כאן חבורה נפלאה של נוער בת ימי שאנחנו צופים לה גדולות, גם במישור של ההגשמה וההתפתחות האישית וגם ביכולת להשפיע לטובה על העיר. תוכנית ממריאים ובתוך כך  הסיירת תמשיך לפעל למען וביחד עם הנוער בעיר על מנת לקדמם לעתיד מוצלח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות