בת ים: ילדים ניסו להטביע את חברם בבריכה, המציל הוכה על ידי אביו

אסון כבד נמנע בקולוני בי'ץ בבת ים: ילדים נכנסו לבריכה ללא היתר וניסו להטביע את חברם בן ה-10 * אביו הכה את חבריו וכשהמציל ניסה להפריד, הוכה אף הוא * בתגובה הושבתה פעילות הבריכה * הנהלת המתחם ״מדובר בקמרה אלימות קשה, אנחנו מגנים כל מקרה כזה״

פורסם בתאריך: 19.6.22 09:52

ערנות של מציל בבריכת השחייה במתחם הדירות קולוני ביץ' בבת ים מנעה אסון כבד: הציל ילד בן 10 שחבריו ניסו להטביעו. אביו של הילד הכה את חבריו וכשהמציל ניסה להפריד בניהם, הוכה אף הוא על ידי האב.



האירוע החמור התרחש בשבת בבוקר. למתחם הדירות שעל הטיילת בבת ים נכנסו שלושה ילדים ללא היתר. "הבחנו במצלמות האבטחה באירוע", מספרת דיירת במתחם. "זה היה נורא. שלושה ילדים נכנסו לבריכה, זרקו את חברם למים וניסו להטביע אותו. המציל הבחין במתרחש והציל את הילד. ממש ככה. למקום הוזמן אמבולנס שטיפל בילד".

מסתבר כי האירוע התפתח כאשר אביו של הילד שהוטבע הגיע לבריכה. "הילדים רבו ביניהם והמציל דרש מהם לצאת. הם לא הקשיבו לו. אחרי שהילד הוטבע והמציל הגיש לו עזרה והציל את חייו, אביו של הילד הגיע והחל להכות את שני הילדים שהטביעו את בנו. המציל ניסה להתערב והוא הוכה על ידי האבא.

"זה היה בלתי נתפס. לפני רגע המציל הזה הציל את חיי בנו ובמקום שהאבא יודה לו הוא הכה אותו משום שניסה להפריד. חשוב לציין שהילדים נכנסו למתחם הבריכה ללא היתרים, השתוללו ועשו ככל העולה על רוחם".

מסתבר כי רק דיירי מתחם הדירות יכולים להשתמש בבריכה. בדיקה של חברת הניהול העלתה כי האבא היה אורח של דיירת במתחם, כך שלדברי ההנהלה לא היה לילדים היתר להיכנס לבריכה.

בעקבות הדברים הוחלט להשבית את הבריכה ואביו של הילד אמר לנוכחים כי בכוונתו לתבוע את הנהלת המתחם, משום שבנו "נמצא בטראומה".

ממד"א אישרו את הפרטים

מהנהלת הקולוני בי'ץ נמסר: ״מדובר במקרה אלימות קשה מאוד של ילדים ומבוגר שהיכה את המציל, זה פשוט מזעזע ואנחנו כמובן מגנים כל סוג של אלימות״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות