צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה
צביקה ברוט ובניין עיריית בת ים, צילומים באדיבות דוברות העירייה

לראשונה: עירית בת-ים מתכוונת לתבוע במיליונים את חברת נת״ע בשל קריסת קו ניקוז 

מדובר בצעד תקדימי בו העיריה תובעת בשם התושבים את נת"ע

פורסם בתאריך: 13.6.22 10:01

במהלך הלילה ביצעה חברת נת״ע עבודות שגרמו לקריסה של קו ניקוז, ובשל כך נאלצה נת״ע לבצע חסימת חירום של כביש ברחוב יוספטל. כתוצאה מכך לא עודכן איש במשטרה או בעיריה, ובשעות הבוקר נוצרו עומסים כבדים ברחובות המובילים ליוספטל.



בעבר עירית בת-ים כבר איימה בהליכים משפטיים נגד נת״ע, אשר טענה מצידה כי הנהלות עיר קודמות אישרו לה לפעול בצורה חופשית שכזו ברחובות העיר. הנהלת העיר סרבה להמשיך את ההסדר, ובעקבות כך סוכם כי נתע תצטרך לבקש אישור ולהודיע לציבור על כל חסימה, אך כעת שוב בוצעו העבודות מבלי ליידע את הציבור. לדברי בכירים בעיריה, צפויה כעת הגשת תביעה של מיליוני שקלים בשם תושבי העיר נגד חברת הרכבת הקלה.

גורמים בעיריה ציינו כי ״הרכבת היא פרויקט חשוב אבל צריך היה לבצע את העבודות אחרת. אם היתה מחשבה בתחילת הדרך היו צריכים להתעקש על תוואי תת קרקעי, שהיה גורם פחות סבל לתושבים. כעת צריך להתמקד בלגרום לנתע לצמצם את משך העבודות, לסיים את החסימות, ולצאת מהעיר כמה שיותר מהר״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יניב

    מה שקורה במרכז בת ים בתקופה האחרונה הוא פשוט זלזול והתעמרות בתושבים על ידי נת"ע!
    כל חסימה צריכה לקחת בחשבון את המחייה בעיר ולא להשבית אותה מתי שרק מתחשק להם!!!
    בהצלחה לעירייה ובבקשה ללכת עד הסוף ולהחזיר לתושבים על הפגיעה בהם.

  2. רחמים

    לקח המון זמן להגיע לתגובות אבל אני חייב לרשום כי אני מאושר לקרוא את הכתבה שצביקה ברוט ראש העיר שלי המשפחה שלי יושנת בשקט בהצלחה בהמשך ראש העיר מספר 1 בארץ.

  3. מ.ו

    בונים מגדלים אלפי מכוניות תקעות ביציאה מהעיר ובערב בכניסה קודם תבנו תשתיות מנהרות יציאה וכניסה מהירות אחר כך תעשירו את הקבלנים שזה ממש לא מעניין אותם הסבל של התושבים הורסים בונים ותשתיות אפס מה הולך פה בת ימים קומו על זה ממש מחדל

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות