בת ים: כלי רכב ממונעים בפארק באין מפריע

הורים חוששים לבלות עם ילדיהם בפארק דניאל: "אנחנו פוחדים לרדת עם הילדים לגינה... רוכבי האופניים החשמליים והרכבים הממונעים מסכנים את חיי הילדים והמבוגרים... ראש העירייה הבטיח לפעול אבל לא קורה דבר". צפו בסרטון שעושה צחוק מהפקחים

פורסם בתאריך: 6.6.22 13:26

"למה מחכים? שיקרה אסון? צריך לראות בעיניים כדי להבין איך ילדים ובני נוער משתוללים בפארק עם אופניים חשמליים ורכבים ממונעים, מסכנים את חיי הילדים והמבוגרים והרשויות לא עושות דבר כדי להילחם בתופעה… אחר כך מתפלאים שאין פה משילות".



מזה שבועות ארוכים שתושבים שמתגוררים סמוך לפארק דניאל בבת ים חוששים לרדת לפארק דניאל, בשל מה שהם מכנים "סכנת נפשות לילדינו". תושב רחוב דניאל מספר: "בשעות אחר הצהריים והערב מסתובבים בפארק המון ילדים ובני נוער רכובים על אופניים חשמליים ורכבים ממונעים. הם לא רוכבים על הכלים, הן משתוללים ומסכנים חיי אדם".

הוא מספר כיצד פנה מספר פעמים לפיקוח העירוני, אך הדבר לא עזר. "התקשרתי מדי ערב למוקד העירוני, הסברתי שזו ממש סכנה. רק אחרי כמה ימים הם ניאותו לשלוח צוות של שני מתנדבים. הם הגיעו לפארק אפילו בלי פנקס דוחות. הם לא עושים את עבודתם. אתה מתקשר והם בכלל לא טורחים להגיע. וכשהם מגיעים הם לא עושים דבר. אחרי זה מתפלאים שאין פה משילות".

לדבריו, הרוכבים מבצעים אינספור עבירות תנועה. "הם הרי לא ממש יודעים לנהוג ואין להם מושג מהם חוקי התנועה. הכביש הזה הוא הרי חד סטרי. הילדים האלה נוסעים נגד כיוון התנועה. אין הגבלת מהירות לכלים האלה. לא מבין למה מחכים? למה לא עושים דבר?".

לטענת תושבי רחוב דניאל, הם שוחחו על הנושא עם ראש העירייה, שהבטיח לפעול כנגד התופעה. "לצערי, דבר לא קרה. אנחנו ממש חוששים לרדת לפארק או לשלוח לשם את הילדים. אנחנו ממש מפחדים".

תושב הרחוב מספר כי כשניסה להעיר לאחד הרוכבים, קיבל איומים לחייו. "פתאום מצאתי את עצמי מסתבך עם נערים עבריינים. הערתי לאחד מהם שהוא משתולל ויכול לפגוע בילדים. בתגובה הוא אמר לי 'אני אחתוך לך את הלשון'. למה אני צריך להתמודד עם איומים מול הילדים שלי כשהמשטרה והפיקוח העירוני למעשה לא עושים כלום?".

צפו בסרטון:

 

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: ״הנושא הובא לידיעתו של מנהל הרובע, והאזור יתוגבר בפיקוח העירוני.תושבי העיר מתבקשים לפנות למשטרת ישראל ולמוקד העירוני 107״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שון

    מישטרה שנשארת לשמור עלינו בשעות הערב עד הבוקר זה נידת ו 2 מתנדבים אין להם כוח אדם

  2. שון

    חוסר אכיפה גורם לאנרכיה ידרס שם ילד קטן ורוכב האופניים לא בדיוק ישאר לתת דין וחשבון

  3. מוריס

    בת ים עיר של ערסים ופרחות וראש עיר שדואג ליחסי ציבור לעצמו בלבד

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיריה לא מופיע במקום שאין מצלמות .
    בגינות משתוללים הרכבים החשמליים, רכבים חונים על המדרכות , לא רק שהמדרכות שבורות בגלל זה לא ניתן ללכת על המדרכה.
    חושב איך אנשים על כסא גלגלים אמורים לעבור במדרכה ללא מרווח איך אמורות לעבור אמהות עם עגלות .
    בת ים הפכה לעיר ללא חוק וללא מנהיג.

  5. ר

    יחידות חיסול ערסים זה מה שצריך. לסרס אותם כדי שלא יתרבו ולהפוך אותם לנכים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות