תתחדשו: החינוך המוניטוסורי מגיע לכיתה א׳

לכל תלמיד קצב אחר ומאפייני למידה שונים, הגישה בנויה כך שהיא מכבדת את השונות הזו

פורסם בתאריך: 29.5.22 16:08

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון בשנת הלימודים הקרובה,תחל לפעול בעיר כיתה א׳ שתהיה מושתתת על החינוך המוניטוסורי.



היוזמה, החלה למעשה מבקשה של הורים.״היוזמה היא יוזמה של הורים, כמו שקרה ברוב הערים בארץ עם החינוך המונטסורי הציבורי. זה התחיל לפני 3 שנים בערך, התחלנו מגני עיריה ומעון עירוני והמטרה היתה לצמוח לכיון בית ספר.המעון המונטסורי העירוני- מלא ויש רשימות המתנה (התמלא תוך כמה ימים) ונכון לעכשיו יש שני גני עיריה מונטסוריים, יכול להיות שיפתח בהמשך גן שלישי״ אומרת ל״השקמה בת ים״ שני שפע קוגן, אחת האמהות שאחראית ליוזמה.

לדבריה, ״מדובר בבית ספר ציבורי  ולא פרטי והעלות הנוספת מעבר לעלויות הרגילות של בתי הספר ציבוריים היא 100 שקל  לחודש עבור הזנה כי בגישת החינוך המונוטוסורית הילדים מכינים את הארוחות ואוכלים במטבח שיש להם בכתה״

מה עוד שונה בעצם?

״הכל שונה, כל ילד בפני עצמו בקצב שלו, למידה מאוד דרך החושים וחוויתית, הכתה עצמה נראית אחרת היא יותר גדולה, יש מקום לתנועה, הכל מאוד מוחשי יש עזרים ייחודיים ללמידה, ההתנהלות היא לא שיעור אחרי שיעור אלא מקבצים של תרגול. מונטסורי מכוונת ללמידה שמאפשרת לילד להיות עצמאי״. אנחנו רוצות להודות לראש העיר ולאלי יריב מחזיק תיק החינוך ומ"מ ראש העיר, נופר קפון ראש מנהל החינוך, חני ז'אנה מנהלת חינוך יסודי, לאה גרוס המפקחת על בתי הספר, אילנה שובל מנהלת בית הספר יגאל אלון וכל הצוות המדהים שעושה ימים כלילות בעיריה- בן מלכה, רינת גבאי וכולם שלמעשה עזרו לנו להגיע לזה״.

 

ההרשמה לבית הספר תתבצע כך:  נכנסים לאתר הרישום לתוך הודעות השיבוץ או בלינק הזה:
ממלאים פרטים ובחלון שנפתח יש אפשרות לבצע ערעור בוחרים באפשרויות "מונטסורי"- מדובר בכתה א' מונטסורית בביה"ס יגאל אלון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות