שבוע המטבח הטורקי: דונר, לוקום והרבה תרבות טורקית

במסגרת האירוע יחשפו המשתתפים לחלק מהעושר התרבותי והקולינרי של טורקיה: מנות טורקיות אותנטיות, מוסיקה טורקית בהופעות חיות, אמנות תורכית ועוד

פורסם בתאריך: 25.5.22 04:34

שבוע המטבח הטורקי, יגיע לישראל בשבת הבאה (ה-28 במאי), במסגרת פסטיבל אוכל ותרבות טורקית ייחודית שימשך יום אחד בלבד (11:00-18:00) במתחם טרמינל העיצוב ברח' אהוד קינמון 32 בבת ים.



במסגרת האירוע יחשפו המשתתפים לחלק מהעושר התרבותי והקולינרי של טורקיה: מנות טורקיות אותנטיות, מוסיקה טורקית בהופעות חיות,  אמנות תורכית ועוד. פנינה נוספת באירוע היא באירוע השקתו, לראשונה בישראל, של ספר "המטבח הטורקי עם מתכונים נצחיים", ספר מקיף ומהודר , שיצא לאור ע"י משרד התרבות והתיירות הטורקי ובחסותה הישירה של אשת הנשיא – אמין ארדואן, שטקסט שלה אף פותח את הספר, המהווה אנציקלופדיה מעוררת תיאבון של המטבח הטורקי עם מתכונים מפורטים ותמונות מרהיבות.

במהלך האירוע יוכנו במקום כמה מתכונים מהספר ע"י שפים טורקיים, ביניהם: עלי גפן ממולאים עם דובדבנים חמוצים, חציל מפוצל במילוי בשר טחון, בקלאווה ביתית.

הפסטיבל מאורגן על ידי התאחדות יוצאי טורקיה בישראל והוא בחסות משרד התרבות והתיירות הטורק ושגרירות טורקיה בישראל (turkisrael.org.il). עלות הכניסה לאירוע הינה 20 שקל לאדם  ובמקום תוכלו לרכוש מנות במחיר של 30 שקל למנה.  חשוב לציין שהאירוע אינו למטרות רווח וכי כל ההכנסות מהאירוע יעברו לקרן מלגות מיוחדת ללימודים אקדמיים עבור 40 סטודנטים בעלי קשר משפחתי-היסטורי לטורקיה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות