בת-ים: מאות תושבים השתתפו באירוע פתיחת פארק הנינג'ה הראשון בעיר

במהלך חול המועד נערך אירוע פתיחת פארק הנינג'ה הראשון בבת-ים יחד עם מאות תושבים שבאו לחגוג ולשמוח

פורסם בתאריך: 24.4.22 15:37

עיריית בת-ים בשיתוף עם מפעל הפיס ערכה אירוע לפתיחת פארק הנינג'ה הראשון בבת-ים במהלך חול המועד פסח והזמינה את כל תושביה לחגיגה ענקית.



בחגיגה השתתפו אלופי הנינג'ה אלכס חזנוב וישי כלפון שהצטלמו עם התושבים ולימדו אותם על מתקני הנינג'ה והשימוש בהם. את האירוע הנחה "חנן דרוב המדרוב", כוכב תוכנית הרדיו דידי לא קל לי, שיחד עם הDJ יובל זך עשו קרנבל של ממש.

האירוע התקיים בנוכחות ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר אלי יריב, סגן ראש העיר יהודה הרוש, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי והנהלת העיר שחנכו באופן רשמי את פארק הנינג'ה הראשון בעיר וגזרו את הסרט באווירת חג ספורטיבית.

פארק הנינג'ה החדש משתרע על גודל של כ-4 דונם במבואותיה הדרומיים של העיר בסמוך לחוף הסאנסט והשכונה החדשה בחורשת הים, והוא פארק לכל המשפחה הכולל שבילי הליכה, מתקני נינג'ה מהמתקדמים בארץ, פינות ישיבה מוצלות, פודטראק לרווחת התושבים וגם מספר מתקנים מונגשים.

בחנוכת הפארק ברך ראש העיר צביקה ברוט את מאות התושבים שהגיעו לחגוג: "חג פסח שמח וכשר לכל תושבי בת- ים, בשעה טובה אנחנו חונכים היום את פארק הנינג'ה הראשון בעיר, שמהווה בשורה גדולה. פארק גדול ורחב לכל המשפחה בו תוכלו להנאות ממגוון הפעילויות. אנחנו ממשיכים בתנופת הפיתוח חסרת התקדים ובקרוב יוכלו כלל תושבי העיר להנאות מעוד המון פרויקטים שנמצאים בעבודה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות