מתוך הקרבות: "לא באתי הנה למות, אלא לעזור להציל את היהודים פה"

אבי מוטולה מבת ים, החליט שהוא עוזב את הכל ונוסע לאזור הקרבות כדי לנסות ולהציל כמה שיותר יהודים וישראלים. מהקרבות הוא מדווח

פורסם בתאריך: 6.3.22 14:28

אבי מוטולה, תושב בת ים, התנדב לנסוע לאזור הקרבות באוקראינה והוא מדווח מהשטח" המראות הקשיפ הם של הילדים שלא מבינים מה קורה פה, הם עומדים בחוץ, קופאים מקור ורעבים ואת הלא יכול לעשות שום דבר" הוא מספר ל"השקמה בת ים".



מוטולה, הגיע למדינה המופגזת לפני ארבעה ימים, הוא נחת בבודפשט ומשם נסע במשך למעלה מ-10 שעות לתוך המדינה הנצורה. "אני מתנדב פה ובקרוב אחבור לצוות של זק"א ישראל" הוא מסביר ומוסיף "אנחנו נמצאים כרגע בצב המערבי של המדינה ופה שקט יותר, הישראלים ויהודים מגיעים הנה והתפקיד שלנו הוא להחזיר אותם הבייתה לישראל בביטחה".

לדבריו, "המשפחה שלי ואני מתגוררים בבת ים, חלק מהחברים שלי היו בשוק כשהחלטתי לנסוע לאזור הקרבות, אבל אני יודע שבאתי הנה לא כדי למות, אלא רק כדי לעזור ולהציל את היהודים שנמצאים פה".

ספר לנו על המראות?

"זה מראות קשים מאוד, ילדים קטנים, אמהות ומשפחות עקורות, הגברים לא מורשים להצטרף אליהם והרבה משפחות מגיעות עד הנה ונפרדים בדמעות ובצער. יש פה לא מעט ילדים קטנים שלא ממש מבינים מה קורה סביבם ונרעדים מכל רעש. זה נורא"

אתה שלם עם ההחלטה לנסוע לשם?

"גם עכשיו הייתי מחליט את אותו הדבר. אנחנו כולנו פה יחד נותנים סיוע הומניטרי חשוב וזה בדיוק מה שאני עושה פה לשמחתי. יש פה לא מעט אנשים להציל ואם זה המעט שאני יכול לתרום למענם, אז אני פה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות