בת-ים עולה על המפה של המכינות הקדם צבאיות

פרויקט ממריאים אירח השבוע בבת-ים את חניכי מכינת מיתרים-לכיש-נחל עוז האיכותית לשבוע של פעילות קהילתית-חברתית בשיתוף פעולה ייחודי. נמרוד פלמ"ח מנהל ממריאים: 'ממריאים' חרטה על דיגלה להציב את בת ים על מפת המכינות הקדם צבאיות, הן כעיר מארחת והן כאופק לקדם שירות משמעותי וחשוב לבני הנוער שלנו"

פורסם בתאריך: 23.2.22 05:56

בשבוע האחרון אירחו הצעירים של פרויקט "ממריאים" בבת-ים את חניכי מכינת מיתרים – לכיש – נחל עוז, לשבוע יוזמה, כחלק משנת המכינה שלהם. חניכי המכינה חברו למיזם "ממריאים", הפועל למוביליות חברתית ושירות צבאי משמעותי עבור בני הנוער של בת ים, וביחד הם יצרו שבוע מלא פעילויות ותעסוקה מבורכת, שמילאה את הלבבות בסיפוק ובטעם של עוד.



במהלך השבוע היו עסקו החניכים בכל מיני פעילויות במגוון רחב של תחומים החל מחינוך, ספורט וגם התנדבות בקהילה:בשיתוף פעולה מיוחד ערכו יום ספורט צה"לי עם חיילי השריון- לתלמידי כיתות י"א במקיף חשמונאים ובתיכון דרכ"א בו קיימו תחנות של כושר קרבי לצד הרצאות ופאנלים על שירות משמעותי ורכישת ידע לקראת הגיוס.

בנוסף לכף, העבירו גם שיעורי חינוך של הכנה לקראת שנת שירות ומכינה לתמידי כיתות יא' בבתי הספר ברחבי העיר ממריאים עם צעירי המכינה גם התנדבו בקהילה וביוזמה מקסימה שיפצו יחד תשע דירות ברחבי העיר שנזקקו לשיפוץ וסיוע, בנוסף שיפצו וייפו את גינת ברוור ברובע צפון ביום של כיף והרבה צבע.בין היתר ערכו מפגשים של חניכי המכינה במרכז הנוער החממה עם חניכי קבוצת המנהיגות, ומפגשים משותפים לימודיים עם חניכי סיירת ממריאים.

נמרוד פלמ"ח מנהל פרויקט ממריאים אמר: שיתוף הפעולה עם מכינת מיתרים – לכיש – נחל עוז היוקרתית, הוא עוד צעד בדרך של בת ים להשתלב במהפכה האיכותית שמבצעות המכינות הקדם צבאיות בכל המדינה. 'ממריאים' חרטה על דיגלה להציב את בת ים על מפת המכינות הקדם צבאיות, הן כעיר מארחת והן כאופק לקדם שירות משמעותי וחשוב לבני הנוער שלנו. זהו מסוג הפעילויות שיש בכוחן להוביל את הנוער בעיר לשירות משמעותי ורכישת הכלים הנכונים" 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות