מטפלים בקורונה

: משל"ט הקורונה העירוני נערך למבצע הענק של חלוקת ערכות האנטיגן, במקביל נפתח מחדש מרכז החקירות האפדימיולוגי העירוני

פורסם בתאריך: 2.2.22 12:10

בימים אלו החל מבצע חלוקת ערכות בדיקות האנטיגן הביתיות, לתלמידי מערכת החינוך, לצוותי החינוך בעיר ולנתמכי רווחה.הפעימה הראשונה שתחולק השבוע כוללת 115,200 ערכות.החלוקה מתבצעת ע"י נאמני הקורונה העירוניים במוסדות החינוך. עיריית בת ים נערכה למבצע החלוקה הגדול והיא נעזרת בחברת שליחויות גדולה בכדי לתת את המענה הנרחב באופן היעיל והמהיר ביותר לתושבי העיר.בעירייה מציינים כי בחודש הקרוב יבוצעו מספר פעימות נוספות של חלוקת ערכות ברחבי העיר.



במקביל, פתחה עיריית בת-ים  את מרכז החקירות האפדימיולוגי, זאת לבקשת מגן ישראל בשל העומסים הכבדים הפוקדים אותם.בדומה למה שהיה קודם יפעלו החוקרות בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות.

מרכז החקירות העירוני יכלול 4 חוקרים אשר הוכשרו על ידי משרד הבריאות, והחקירות יתבצעו בהתאם להנחיות לבני ה70 פלוס.בחודשים האחרונים משל"ט הקורונה העירוני ביצע רענון לכל החוקרות במטרה שלמור על כשירות ומתן מענה מהיר לצורכי משרד הבריאות.

ראש העיר צביקה ברוט: " התקופה המורכבת של הקורונה נמצאת בשיאה, אנחנו פועלים בכלל המישורים בכדי להעניק לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר והיעיל ביותר, במתחמי הבדיקות, בחקירות האפידמיולוגיות וכן במתחמי החיסונים. על כולנו לכבד את ההנחיות."

שלומי חזוני קב"ט העיר וממונה הקורונה הוסיף :"משל"ט הקורונה העירוני והצוותים שלנו ערוכים ופרוסים בכל העיר לתת מענה לכל מערכת החינוך במבצע גדול של חלוקת מאות אלפי ערכות של בדיקות שיחולקו במספר פעימות. יחד עם נאמני הקורונה אנו פועלים מסביב לשעון בכדי לנסות ולהחזיר את השגרה לעיר"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות