כשמקצועיות וחמלה נפגשים במכון הפיזיותרפיה

ש. מ התלונן על סחרחורות וחוסר יציבות והגיע לקבל טיפול במכון הפיזיותרפיה של מכבי במרכז הרפואי קדושי קהיר בבת ים. רוזנא עראף פיזיותרפיסטית צעירה התעקשה על בדיקה מקיפה.בבית החולים, אליו היא שלחה אותו, גילו כי סבל מאירוע מוחי

פורסם בתאריך: 24.1.22 14:39

לפעמים כל מה שצריך זה לפגוש את הבן אדם הנכון במקום הנכון- עם זה יסכים ש.מ מבת ים  שהגיע למכון הפיזיותרפיה של מכבי בבת ים ופגש את רוזנא עארף- פיזיותרפיסטית צעירה ועקשנית מאד, שלמעשה הצילה את חייו.



"ש.מ הגיע אלי לבדיקה עקב תלונה על סחרחורות חזקות", מספרת רוזנא. "לא הרבה אנשים יודעים אבל באוזן שלנו יש קריסטלים, שאחראים על שיווי המשקל. אם הקריסטלים לא מאוזנים יכולות להיגרם סחרחורות, תחושה של חוסר איזון, בחילות ועוד. באמצעות וסטבולרית בדיקה מיוחדת, שעוקבת אחרי תנועות עיניים אנחנו יכולים לקבוע באיזה אוזן ובאיזו תעלה ספציפית יש בעיה ולטפל בהתאם".היא אומרת.

"לפי הפרוטוקול ערכתי לש.מ  בדיקה לנושא הקריסטלים והיא יצאה תקינה. גם בדיקות דם, סוכר ולחץ דם, שערך קודם לכן יצאו תקינות לחלוטין, התייעצתי עם פיזיותרפיסטים וותיקים ממני במכון ויחד שללנו כל מיני אפשרויות כמו שבץ. למרות שכל הממדים והממצאים היו תקינים עדיין היה שם משהו שלא התאים לי לתסריט. תחושת הבטן שלי אמרה שמשהו לא בסדר", היא מוסיפה. "החלטתי שאני לא מוותרת וביקשתי ייעוץ דחוף עם נוירולוג שלנו והוא אכן בדק את ש.מ והחליט לשלוח אותו לבדיקה רחבה ומקיפה יותר בבית החולים".

"לפני כמה מספר ימים התקשרתי לשאול לשלומו והוא סיפר לי שבבית החולים אבחנו שהוא לקה באירוע מוחי בחלק במוח שאחראי על שיווי משקל וטיפלו בו בהתאם. ש.מ גם אמר לי בהתרגשות שאם לא הייתי מתעקשת ומבקשת המשך בדיקות המצב היה יכול להיות בלתי הפיך והסחרחורות שלו היו הופכות למשהו קבוע  שהיה פוגע באיכות חייו".

"אין ספק שאני גאה בעצמי", מחייכת רוזנא. "הלכתי עם תחושת הבטן והידע המקצועי שלי ולא ויתרתי. העובדה שהתעקשתי עשתה את כל ההבדל. הצלחתי להיטיב עם מטופל לצמצם פגיעה אפשרית באיכות חייו זה השכר האמיתי שלי. זה  מרגש אותי מאד וגורמם לי למוטיבציה ענקית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות