מתחילים בחיסונים: גם ראש לשכת ראש העיר הגיע

יעקב מור ראש לשכת ראש העיר בת ים היה המתחסן הראשון, שהגיע לקבל חיסון רביעי במתחם החיסונים של מכבי בבת ים

פורסם בתאריך: 4.1.22 08:39

בהתאם להנחיית משרד הבריאות, החלה אתמול (שני) מכבי במתן מנת החיסון הרביעית לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים בגילאי 60 ומעלה וכן לצוותים רפואיים חברי וחברות הקופה. זימון התורים נפתח ומאז זומנו כ-30,000 תורים לחיסון רביעי ועד כה, חוסנו כ-1,700 חברי וחברות מכבי במנת החיסון הרביעית במתחמי מכבי ברחבי הארץ.



יעקב מור חיים ראש לשכתו של ראש העיר בת ים אמר כי, "אני סומך על מערכת הבריאות וסומך על הבוסטר הרביעי. עברתי את שני החיסונים הראשונים ואת הבוסטר ללא תופעות לוואי מיוחדות למרות שהייתי בכמה בידודים, מעולם לא חליתי. אני חשוב שחשוב לקחת את החיסון כדי שכולנו נוכל לחזור לשיגרת חיים בריאה".

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות אמר כי,״אנו עדים לעלייה משמעותית בביקוש לחיסון הרביעי בקרב גילאי 60 + והצוותים הרפואיים. במכבי ברמה הארצית יש כ-300,000 חברים בני למעלה מ- 60 הזכאים לקבל את החיסון ואנו ערוכים לתת להם את השירות בזמינות, במקצועיות ובפריסה רחבה. ההיענות הגבוהה בקרב הציבור מצביעה על האמון הגבוה, שנותן הציבור במערכת הבריאות ובקופות החולים ואנו קוראים לכולם להגיע להתחסן כדי שכולנו נוכל לחזור לשיגרה בריאה"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות