צביקה ברוט
צביקה ברוט

"בת ים על המפה"

האוצרת הראשית של מוזיאוני בת ים הילה כהן שניידרמן שזכתה בפרס שר התרבות בתחום האוצרות לשנת 2021

פורסם בתאריך: 29.12.21 23:05

ראש העיר בת-ים צביקה ברוט ברך אתמול (רביעי) את האוצרת הראשית של מוזיאוני בת ים הילה כהן שניידרמן שזכתה בפרס שר התרבות בתחום האוצרות לשנת 2021, גובה הפרס יעמוד על 40,000 שקלים.



משרד התרבות והספורט מעניק את פרס שר התרבות מתחום האוצרות למען הבעת הוקרה והערכה לעבודת האוצר המקצועי הפועל לשימור האוסף עליו הוא ממונה, מחקרו ולטובת עידוד הקמת תערוכות מקצועיות נוספות בארץ. ועדת השיפוט של הפרס קבעה פה אחד את בחירתה בגב' הילה כהן שניידרמן כזוכת הפרס לשנת 2021.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "אני מברך את הילה כהן שניידרמן זוכת הפרס בתחום האוצרות. הפרס מביא לידי ביטוי את הוקרתנו על עבודתה ותרומתה הפורצת דרך של הילה לתרבות הישראלית. משרד התרבות והספורט בראשותי ימשיך להוות כבית למוזיאונים בישראל".

צביקה ברוט ראש העיר בת-ים:״בת ים על המפה. ברכות גדולות להילה על זכייתה בפרס שר התרבות בתחום האוצרות, אין ספק שתרומתה ופיתוחה של הילה לאורך השנים לתרבות בבת-ים ובכלל בארץ היא גדולה ומביאה כבוד גדול. יישר כוח״

אלי יריב מ״מ ראש העיר: "הזכייה של הילה כהן שניידרמן בפרס שר החינוך,מביאה לעיר גאווה גדולה. גולת הכותרת של פעילותה חשיפת עבודותיו של הצייר יששכר רייבק שהתפרסם כאחד מגדולי האומנים היהודים בעולם ושיקומם. במעשיה הצילה את האוסף הנדיר, של 100 עבודות – ציורי שמן ורישומים שלא נראו בציבור במהלך חמישים השנים האחרונות. הילה יודעת לשלב בין האומנות העכשווית לקהילה, בצורה יוצאת מן הכלל ומנגישה את מוזיאוני בת-ים לכלל האוכלוסייה בעיר ומחוצה לה.״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות