לקראת הקיץ: חוף הסאנסט יעבור שדרוג משמעותי ויהפוך לחוף מוכרז ומאושר

עיריית בת-ים קיבלה את כל האישורים, ובהנחיית ראש העיר כבר בעונת הרחצה הקרובה תשיק חוף רחצה מוכרז בחוף הסאנסט

פורסם בתאריך: 15.12.21 08:52

בשבועות הקרובים תתחיל עיריית בת ים עבודות לפיתוח ושדרוג אזור חוף ומתחם הסאנסט כדי ופתיחתו לראשונה לרחצה.השיפוץ הנרחב יכלול פיתוח של הטיילת על ידי הקמת שבילים, שירותים חוף מתקדמים, מדרגות וגינון. בחוף יוצבו פרגולות עץ דקורטיביות ויוקמו מתקני ומשחקי נופגש וספורט: מגרשי כדור עף- חופים מוסדרים ומגרשי כדורגל-חופים מוסדרים.



לנוחות המתרחצים יוקמו שירותים ומלתחות חדשות ומאובזרות מתקנים לאיחסון ומקום להשכרת מיוד לפעילות נופש וחוף. באזור יוקם גם מתחם מסעדות, מזנונים ובתי קפה להנאת התושבים.

מדובר בחלק מהמהלך שמובילה הנהלת העיר, בראשות ראש בעיר צביקה ברוט, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חוף הים ירון לוי, ומנכ״לית העיריה יודפת אפק-ארזי לשיפוץ ושדרוג רצועת החוף, והתאמתה גם לתושבים וגם לתיירים שיגיעו עם פתיחת החוף.בנוסף, כחלק מהמהלך של עיריית בת ים להנגשת כלל החופים בעיר, יונגש גם החוף החדש לאנשים בעלי מוגבלויות ויאפשר רחצה מהנה ובטוחה לכלל התושבים.

עם סיום העבודות, התושבים ייהנו מחוף ברמה הגבוהה ביותר עם מתקני החוף מהמתקדמים.במהלך העבודות יתכנו חסימות זמניות בסביבת העבודה, בטיילת, ובכבישים לצורך שינוע ציוד כבד ובחוף לצורך שמירה על בטיחות התושבים. כמו כן, ייתכנו סגירות של מקטעים בחוף הים לצורך בטיחות התושבים.

ראש העיר צביקה ברוט:" בשורה ענקית לתושבי העיר ולבעלי העסקים באזור, עם פתיחת עונת הרחצה חוף הסאנסט שהינו מהחופים היפים יותר בארץ, יפתח לרחצה בטוחה ומהנה! יחד עם פתיחתו יעבור שדרוג משמעותי הכולל הקמת מתקני חוף מהמתקדמים בארץ, לצד מתחמי ספורט ופנאי לטובת כלל התושבים.  מהלך זה מצטרף לפיתוח חסר התקדים שעוברת העיר, בקיץ הקרוב זוכים תושבי העיר בעוד חוף לרחצה שיתרום רבות גם לתיירות."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות