יוצאים לדרך גאה

נציגי הקהילה הגאה בעיר נפגשו עם צמרת העיריהוקיבלו שלל הבטחות לשינוי היחס לקהילה והעברת תקציבים

פורסם בתאריך: 9.12.21 07:23

אחרי שהעיר בת ים הגיעה למקום ה-31 במדד הקהילה הגאה שבדק את היחס של הרשות לקהילה, בשבוע שעבר נפגשו ראש העיר צביקה ברוט,רון לוי סגן רה"ע, בן מלכה עוזר רה"ע וד"ר זיו חורב ראש אגף קהילה עם נציגי הקהילה הגאה בעיר.



"בהמשך לסיכומים הקודמים, התכנסנו בפגישה זו כדי לממש את המטרות שטרם בוצעו וחלחלו לשטח ובמהלכה סיכמנו על צעדים אופרטיביים לקידום מענים בעיר" אמרה ל"השקמה בת ים" נציגת הקהילה הגרה בעיר והוסיפה "עיריית בת-ים חתמה על התקצוב בקול הקורא של המשרד לשוויון חברתי לסל פעילויות עבור הקהילה הגאה, שלא היו עד כה. כבר בחודש הקרוב, תתקיים פגישה בין נציגות הקהילה לגורמים הרלוונטיים בעירייה כדי לנסח תכנית עבודה משותפת, בהתאם לרוח העיר והקהילה, עוד וסכם כי בחודשיים הקרובים ובכפוף לתקצוב המשרד, ימונה בנוסף לגורמים המקדמים את הקהילה בעירייה, עובד בשכר לתכלול הפרויקט והמענים לקהילה בעיר".
ומה בדיוק הציפיות שלכם מהערייה? 
יש לנו כמה משימות ובינהם תקצוב ושיתוף פעולה לקראת ארוע גאווה בחודש יוני, כולל עזרה במציאת המקום המארח,פגישות שוטפות עם הממונה לקהילה הגאה שייבחר, תוך עדכונים הדדים בניצול יעיל של התקציבים לקהילה; וסיוע במענים ללהט"ב ברווחה ובחינוך ובעיקר המשך שיתוף הפעולה עם בעלי התפקידים ופגישה נוספת עם ראש העיר בחודש אפריל-מאי, לצורך המשך מעקב והתקדמות. מאז שהחלו הפגישות בשנה שעברה, הודקו היחסים ושיתוף הפעולה ואנחנו מברכות על התהליך החשוב הזה שמתקיים בעיריית בת-ים למען הקהילה הגאה בעיר.כעת, משהוסכמו צעדים ברורים כדי לקדם את המענים: דרך תקציב ייעודי לקהילה; תכנית עבודה משותפת בקול הקורא למשרד לשוויון חברתי, ועובד מתכלל בשכר – אנחנו תקווה וציפייה לביצועים ולעלייה במדדים של הקהילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות