המהפכה בחינוך כבר כאן!

20 נערים מבת ים קיבלו ביום שני תעודות במסגרת מיזם "עיר אקדמית" של עיריית בת ים ואוניברסיטת תל אביב לאחר שעברו בהצלחה בחינות אוניברסיטאיות

פורסם בתאריך: 29.11.21 08:12

הבחינות נערכו במסגרת הסכם עליו לפני כשנה חתם ראש העיר, צביקה ברוט, עם נשיא אוניברסיטת תל אביב. במסגרת ההסכם העיר בת ים הצטרפה למיזם "עיר אקדמית" של המרכז לחדשנות בלמידה באוניברסיטת תל אביב.



עיר אקדמית הינה תוכנית ייחודית מסוגה בישראל המצליחה, בפעם הראשונה, לחבר את התיכון לאוניברסיטה וליצור רצף פדגוגי לימודי. לימוד הקורסים האקדמיים עוד בשלב התיכון בונה תחושה של מסוגלות אקדמית בקרב התלמידים ובכך מנגיש את ההשכלה הגבוהה. מדובר בקורסים אקדמיים מקוונים במגוון תחומים ובהם: כימיה, מדעי המחשב, ביולוגיה, פיזיקה, היסטוריה ופסיכולוגיה. הלמידה האקדמית נעשתה במסגרת שעות הלימודים וכחלק מהלימודים בתיכונים בעיר בת ים. לצורך כך, העירייה בחרה קבוצת מורים מובילים בעיר שעברו הכשרה המותאמת לתכנית. המורים לימדו את הקורסים השונים בצורה היברידית – מקוונת ופרונטלית.

לטקס הענקת התעודות הגיעו התלמידים הנרגשים והוריהם, המורות והמורים, נציגים מאוניברסיטת תל אביב, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי יריב וראש העיר צביקה ברוט. מחמאות הורעפו על התלמידים שעברו בחינות ברמה אקדמאית. התלמידים זכו לתשבוחות על הרצינות והאחריות שגילו, על ההשתתפות בשיעורים מעבר לתוכנית, שכן הם קיבלו את האפשרות ללמוד יחד עם הסטודנטים באוניברסיטה ולקחו את זה ברצינות. הגיעו לשיעורים והיו חלק בלתי נפרד מהסטודנטים בקורסים.

צביקה ברוט, ראש העיר: "אני שמח ונרגש להגיע ליום הזה, היום שבו תלמידים מבת ים טעמו טעימה מהאקדמיה עם סיום התיכון.  רגע לפני הכניסה למכינות הקדם צבאיות, לשנות השירות או לגיוס לצבא זכו הנערים להתנסות בלימודים גבוהים, בשיטות הלמידה ובהתנהלות האקדמית. לאחר הצבא יהיו ברשותם נקודות זכות שיאפשרו להם להמשיך בלימודים גבוהים בכל מקום בו יחפצו. אנחנו נמשיך במאמץ להנגיש את הלימודים הגבוהים לכל מי מילדי העיר שיחפוץ בכך. נרחיב את התוכנית כדי שעוד ילדים יוכלו להשתתף ולטעום מהאקדמיה ונגרום לכל תלמיד להבין שהוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה. כל האפשרויות פתוחות בפניו. שיהיה בהצלחה!"

אלי יריב: "זה פרוייקט חשוב מאין כמוהו, לדור הצעיר בבת ים, הזוכה לטעום מהאקדמיה עוד בתקופת התיכון. מדובר בגאווה גדולה ואנו נרגשים ושמחים על הצלחת התלמידים. יישר כוח לצוות המורים ותלמידים שהוכיחו שהכל אפשרי."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות