אלימות. צילום שאטרקסטוק
אלימות. צילום שאטרקסטוק

דיווחה על אונס ומעצר ובמשטרה טוענים: לא היו דברים מעולם

הפוסט הפך ויראלי ובמשטרה טוענים כי לא היו דברים מעולם וכי מעולם לא הוגשה תלונה או בוצע מעצר

פורסם בתאריך: 10.11.21 09:06

ביומים האחרונים סערה הרשת בעקבות סיפור על ניסיון למנוע אונס של ילדה בת 13 על ידי תושבת בת ים, שסיפרה כי בשעות הערב המאוחרות היא שמעה צרחות של ילדה ,התושבת על פי הפוסט התושבת ירדה למטה בבהלה וראתה ילד בן 16 כשהוא מעל הילדה רגע לפני אונס.



בפוסט שהפך להיות ויראלי מייד היא כתבה בין השאר כי: "אני רוצה ואני מתפללת שזה סתם ילדים קונדסונים שצועקים, אני מגיעה לגינה אני רואה ילד בן 16 וחצי בערך מעל ילדה בת 13 בערך, שניה לפני אונס!!!! הספיק לקרוע לה את החולצה רגע לפני שהוא פשק לה את הרגליים, פשוט משכתי אותו אחורה ישבתי עליו ונתתי לו אגרופים בשביל שלא יברח תפסתי אותו מהשיער ושמתי לו תראש בריצפה.פחדתי שלא יברח רציתי שיתן על זה תדין. כמובן אחרי שהוא יתעלף חיבקתי את הילדה כולם כבר היו למטה המשטרה באה עצרה אותי"

הפוסט כאמור זכה לעשרות תגובות ושיתופים אלא שהבוקר (רביעי) אומרים גורמים במשטרה כי המקרה לא מוכר להם, וכי למרות שהתושבת טענה כי המשטרה הגיעה למקום ועצרה אותה, במשטרה טוענים מנגד כי מעולם לא התקבלה תלונה בנושא, ניידת משטרה מעולם לא הגיעה למקום וכי על פי פרטים של התושבת היא מעולם לא נעצרה או התלוננה במשטרה על המקרה הנוכחי.

מאידך, מחזיק תיק החינוך אלי יריב מסר כי : "אנחנו מובילים במערכת החינוך תוכנית לימודית למניעת אלימות כנגד נשים מתוך הבנה שככל שהנושא ידובר כך המעשים הנוראים הללו יפחתו״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות