חינוך: חדשנות וחניכה של מעון בשיטת החינוך מונטסורי

עיריית בת-ים חנכה בתחילת השבוע מעון חדש שיתנהל בשיטת החינוך מונטסורי, והוא הראשון בארץ

פורסם בתאריך: 9.11.21 09:06

הרעיון העומד בבסיס שיטת לימוד זו, הוא שלילד יש תשוקה טבעית ללמידה ולכן, תפקיד המחנך הוא אך ורק ללוות אותו בדרך לגילוי תחומי העניין, המצוינות והכישרונות הטבעיים.בת-ים נחשבת כיום לאחת הערים המובילות ופורצות דרך בתחום החינוך, ובעירייה החליטו לאמץ את שיטת החינוך המונטסורית.



לאחר פתיחת הגן בשנה שעברה, השנה נפתח המעון לגילאי 0-3 ואנו מקדמים את הקמת בית ספר בשיטת מונטסורי – גישה חינוכית לילדים, המבוססת על סביבת למידה חופשית. כדי לאפשר רצף לימודי עם השיטה להורים המבקשים זאת.צוות המעון עובר הכשרה בינלאומית של ארגון AMI עם הכשרות שוטפות וליווי  לאורך השנה.מדובר בבשורה עבור הורי בת-ים שמתאימים עבור ילדיהם את שיטת החינוך המועדפת עליהם כבר לפני גיל 3 כדי לאפשר לכל ילד  לממש את הפוטנציאל שלו.

בטקס החניכה שהתקיים אתמול  (שני) אמר ראש העיר, צביקה ברוט: "אני מברך את ההורים הבת-ימים שחלמו ודחפו להקמת הגנים והמעון ואני שמח שאנחנו זוכים להגשים להם את החלומות ולאפשר לכם לחנך את הילדים בדרך המתאימה לכם.פנינו כעת מופנות להקמת בית ספר שיפעל בשיטה המונטסורית כך שהילדים יוכלו להמשיך עם שיטת החינוך גם כשיגדלו ויגיעו לבית הספר.אנו שמחים להיות חלוצים בתחום החינוך ובפרט בגיל הרך. עיריית בת ים שמה לה בראש סדר העדיפויות את תחום חינוך ילדינו ונמשיך לפעול כך".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב:  "אני שמח שבתקופה כל כך קצרה הצלחנו לפתוח גם את המעון בנוסף לגן שנפתח בשנה שעברה. אנחנו קשובים לרצונם של ההורים והילדים כחלק מתפיסת החינוך המגוונת ואני מבטיח כי נמשיך להנגיש את החינוך והערכים במגוון שיטות עבור ילדי העיר."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות