תורמות ומסתפרות: תושבות העיר למען חולות סרטן

ביום רביעי, הגיעו עשרות מתושבות העיר לתרום משיערן לטובת עמותת "זכרון מנחם" כחלק מהמאבק למלחמה בסרטן

פורסם בתאריך: 2.11.21 08:15

מרכז הצעירים "בתיה" ידוע בעשייה החברתית וההתנדבותית שלו, הפעם ביוזמה שנולדה מרצון של צעירה בת ימית אחת, אמילי מורגנשטיין שהחליטה לתרום את שיערה וגייסה את מרכז הצעירים ששמחו להפעיל את המתנדבים להפקת אירוע התרמה לעמותת "זכרון מנחם" כאן בבת-ים.



מורגנשטיין,גייסה את מרכז הצעירים שהפיק את אירוע ההתרמה והייתה שותפה לכל אורך הדרך ציינה כי "אני שמחה שהאירוע יצא לפועל והגיעו כל כך הרבה צעירים, כייף להיות צעירה במרכז ולראות שרעיונות שאתה נותן יוצאים לפועל ויש במה לצעירים בעיר".לנה לוי, צעירה מהעיר שהגיעה לתרום: "גידלתי את השיער המון זמן כדי לתרום, לא מצאתי אירוע תרומה וכבר קבעתי תור אצל הספר. פתאום ראיתי את הפוסט של עיריית בת ים וישר החלטתי שאני באה. כייף שיש דברים כאלה בעיר"

לכל אחת סיבה שונה ומיוחדת לתרום את שיערה, אך ההתרגשות והאופטימיות נצפו בעיני כולן. סבתא החולה במחלה הגיעה עם נכדתה, התרגשה למראה העשייה הברוכה והרצון לתרום למען החולים והחולות במחלה, נכדתה נועם רם מסרה "זו לא הפעם הראשונה שאני תורמת, אבל הפעם היה לי חשוב לעשות את זה בשבילה, זו דרך להראות לה שהיא לא לבד".

ממרכז הצעירים "בתיה" נמסר: היה ערב מרגש ומיוחד, מדהים לראות את ההיענות הנרחבת של צעירים וצעירות, סטודנטים, בני שירות, אמהות ובנות, סבתות ונכדות שלקחו חלק. הדבר המרגש ביותר הוא שהכל התחיל מיוזמה של צעירה בת ימית   והתרחב לכל כך הרבה אנשים. כולם יצאו עם חיוך רחב על הפנים ואנחנו שמחים שנתנו לערב המשמעותי הזה במה

גזירת השיער, תספורת ופן בוצעו ע"י הספרים אסי בן ישי ממספרת assimetric וברוריה דבורה מהמספרה של ברוריה שהתרגשו מהאירוע ושמחו לתרום מכישרונם למען העמותה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות