השנה של אנה

השנה של אנה שניידרמן, אחות ומנהלת הסיעוד במכבי בבת ים, היתה שנה של התקדמות אישית ומקצועית, במהלכה החלה לנהל  את מרפאת האחיות בקדושי קהיר, הייתה שותפה לאחראיות על מבצע חיסוני הקורונה ובעיקר שנה בה למדה הרבה מאד על עצמה והבינה שוב למה היא בעצם בחרה להיות אחות

פורסם בתאריך: 5.10.21 17:27

אנה שניידרמן, אחות במכבי שירותי בריאות, קיבלה את שנת 2021 עם החלטה לעשות שינויים בחייה.הראשון היה להתקדם ולקבל על עצמה תפקיד חדש כמנהלת הסיעוד של המרכז הרפואי של מכבי בקדושי קהיר בבת ים, אך עוד לפני שהספיקה להתרגל לתפקיד החדש ולהכיר את צוות המרפאה, הגיעו לארץ חיסוני הקורונה ובמקביל לעבודתה  כמנהלת מרפאת האחיות הפכה אנה לאחראית על מתחם החיסונים בעיר. תפקיד אותו חלקה עם יחד עם אולגה כצנלסון האחות המרחבית.



"לא ככה תכננתי להתחיל את התפקיד החדש", נזכרת אנה. "אבל המציאות כנראה חזקה מכל ואת ההיכרות עם הצוות החדש והנהדר שלי עשיתי תוך כדי תנועה בשעות הארוכות שבילינו יחד במתחם החיסונים.  גם כשהייתי מסיימת את המשמרת כל הזמן חשבתי על העבודה – כמה פלקונים קיבלנו היום, כמה אנשים התחסנו, האם יש מספיק מזרקים ליום שאחרי ועוד ועוד. במקביל לתפעול החיסונים כמובן גם הענקנו שירות מקצועי לחברים שהגיעו למרפאת האחיות בסניף – בעיות של לחץ דם, סוכרת, פצעים, טיפולים מורכבים, מענה לכל בעיה של אנשים שהגיעו למרפאה וגם המשכנו לבצע ביקורי בית. אין ספק ששילוב של מבצע חסר תקדים ושמירה על שגרות העבודה היה מאד מאד מאתגר ומעצים עבור כולנו".

מקרה שנחקק בזיכרון

"מקרה אחד שזכור לי היטב התרחש באחד הימים בהם הגעתי מוקדם בבוקר לפתוח את מתחם החיסונים. בחוץ היה גשם זלעפות, אנשים הקדימו וכבר עמדו בתור ופתאום אני מגלה שאין חשמל במתחם וגם אין אינטרנט", היא מספרת. "הייתי צריכה להרגיע את כל האנשים שעמדו בחוץ, מצאתי תאורת החירום, התקשרתי למנהל המרחב לקבל סיוע ובמקביל גם ביקשתי מכל המחסנים – קדימה, בואו נפתח את הטבלטים שהיו מוטענים מיום קודם ונתחיל לחסן. וככה למרות התנאים המאתגרים קיבלנו את האנשים, קיבלנו אותם בחיוך ואנשים קיבלו חיסון בבטיחות גם בתנאים לא שגרתיים".

 שנה עצמתית של למידה

"השנה האחרונה הייתה עבורי חוויה של ממש. יצאתי מאזור הנוחות שלי במרפאת האחיות לרפתקה שלא יכולתי לדמיין אותה", מסכמת אנה בחיוך. "למדתי תוך כדי עשייה תחומים חדשים, למדתי על עצמי שאני יכולה לעמוד באתגרים לא צפוים ולהצליח להשיג תוצאות. כמובן שלא הייתי יכולה להצליח בלי שיתוף הפעולה וההתגייסות של כל צוות המרפאה. כולם  תמכו, עזרו והתגייסו לכל משימה, ואין ספק שבשנה החולפת הבנו  את כוחה של הקבוצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות