זה חוזר: סיור הסליחות השנתי של צעירי עמידר

יום לפני יום הכיפורים ולאחר היעדרות של שנה בעקבות הקורונה- סיור הסליחות המסורתי בבת ים, המאורגן על ידי קהילת רימון, יוצא היום לדרך.

פורסם בתאריך: 13.9.21 12:41

סיורי הסליחות ברחבי הארץ כבר מזמן הפכו לאטרקציה של ממש. בבת ים הסיור מיוחד במינו כשחברי קהילת רימון מפעילים סיור תאטרלי-מוזיקלי שממחיש בצורה חווייתית את המסורות והסיפורים המקומיים. הסיור בשכונת עמידר כבר הפך למסורת כל שנה על אף ההפסקה שנכפתה בשנה שעברה בעקבות הקורונה.



הסיור יצא היום (שני) בשעה 20:30 מרחוב הפלמ"ח 14, ממרכז הצעירים בתיה, וימשיך לכיוון רחובות הגיבורים ו-ויצמן. במהל יעברו המשתתפים בין תחנות היסטוריות של השכונה ויאירו את השכונה באמצעות עששיות שיחולקו למשתתפים.

במהלך הסיור יקומו לתחייה הסיפורים המקומיים של שכונת עמידר בת ים וכמובן של המסורת היהודית על ידי שחקני רחוב, נגנים ומספרי סיפורים שיצבעו את הרחובות. הסיור מתחיל בשעות הערב ואורכו כשעתיים בהם יעברו המשתתפים חוויה ייחודית כשיסתובבו עם אששיות ברחבי שכונת עמידר ויספגו את אוירת השכונה והימים המיוחדים של תחילת השנה. עדן לוי מובילת הקהילה: " מרגש לחזור להאיר את השכונה בצבעים ססגוניים באירוע המרגש הזה, ואני מזמינה את כולם וכולן לבוא ולהצטרף אלינו."

עדן לוי מובילת הקהילה:"יזמנו את הסיורים כדי להאיר את השכונה בצבעים ססגוניים ולהעצים את העושר העדתי-תרבותי שבה, תוך חיבור לשורשי השכונה והקהילה שלנו. הסיור עובר בין פינות הקסם של השכונה, בתי הכנסת של העדות השונות, בתי ותיקי השכונה, הסמטאות ובעיקר דרך הסיפורים שהשכונה אוצרת בתוכה כך שנוצרת חוויה אותנטית, מרגשת ומעצימה".

האירוע בעלות סמלית של 15 שקל למשתתף. להרשמה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות