צילום: איציק חנוכה
צילום: איציק חנוכה

"פארק הים היא מנוע הצמיחה המרכזי של העיר לשנים הבאות"

הפרויקט מתאפיין בדירות גדולות ובשטחים משותפים איכותיים, ובראשם ובראשם ה-SKY GARDEN הנפרש על פני קומה שלמה בקומה ה-17 של כל אחד מהמגדלים וכולל גינת גג המשקיפה אל הים לצד חדרי כושר וסאונה

פורסם בתאריך: 5.9.21 15:26

טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט מגדלי היוקרה BRIZO נערך ביום חמישי האחרון באתר הפרויקט בשכונת פארק הים בעיר, בנוכחות עשרות נוכחים, בהם ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, שי שפונדר ועידו פדלון מבעלי ומנהלי החברה היזמית שפונדר פדלון, האדריכל גיל שנהב, בכירי עירייה ובכירים נוספים מעולם העסקים והנדל"ן. במסגרת הפרויקט צפויה החברה לבנות שני מגדלים בני 20 ו-23 קומות ובהם 159 דירות. לפני כחודשיים הנפיקה עיריית בת ים את היתר הבנייה לראשון מבין שני המגדלים.



שכונת פארק הים שהולכת ונבנית בימים על אחת מחטיבות הקרקע הפנויות האחרונות בגוש דן אשר צמודות לקו חוף. השכונה צפויה לכלול 5,000 יחידות דיור חדשות בשילוב של מסחר, תעסוקה, בילוי, תרבות וספורט, והוגדרה על ידי עיריית בת ים כ"סיטי" החדש של העיר. השכונה מרושתת שבילי הליכה ואופניים המשתלבים בטיילת חוף מרהיבה ביופיה הפרושה עד תל-אביב בצפון וראשון לציון בדרום. במהלך הארוע, הקריאו היזמים בנוכחות ראש העירייה קלף ועליו ברכה להצלחת הפרויקט, ולאחר מכן טמנו אותו במיכל שכוסה במלט, אשר עתיד לשמש כאבן הפינה לפרויקט.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט ברך ואמר כי "שכונת פארק היה תהווה את מנוע הצמיחה המרכזי של העיר בשנים הקרובות, עם אוכלוסיות חזקות וחדשות שירימו את העיר למעלה, במקביל לבנייה מאסיבית של עירוב שימושים שכוללת מסחר, תעסוקה ומלונאות. השכונה תשנה את פני העיר ותביא גם להגדלה בהשקעה בתושב. השכונה תהיה היהלום שבכתר, הסטנדרט יהיה הגבוה ביותר והתושבים יקבלו את השירות ברמה הגבוהה ביותר, בין אם בחינוך, בהנדסה, בניקיון בריהוט הרחוב או בכל תחום אחר. זו בשורה אדירה לעיר ואנחנו שמחים להוביל אותה״.

ארז שפונדר, מנכ"ל משותף ובעלים בקבוצת שפונדר פדלון אמר במהלך הטקס: "חברת שפונדר פדלון היתה מהראשונות לזהות את הפוטנציאל האדיר שבשכונת פארק הים: חוף ים צמוד עם טיילת מקסימה שעתידה להתחבר עם טיילת תל אביב, שמורת טבע, מוסדות חינוך ומרכז עסקים חדיש, ונגישות תחבורתית נדירה בזכות תחנת הרכבת הקלה הצמודה לשכונה. אנו מזהים קהל חדש ואיכותי שמגיע אל השכונה מהערים השכונות, וגם מתל אביב, מאזור השרון, ואפילו ממודיעין ומירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות