בשנה השנייה ברציפות: פסטיבל תיאטרון המרפסות בשכונת עמידר יוצא לדרך

הפסטיבל יתקיים ביום שלישי 24.8.21, הכניסה חופשית בהרשמה מראש והציבור מוזמן

פורסם בתאריך: 23.8.21 08:03

עיריית בת ים בשיתוף משרד הבינוי והשיכון, רשת 'עתיד', תיאטרון 'סבטקסט' ומרכז הצעירים 'בתיה' יזמה ומוציאה לפועל זו השנה השנייה ברציפות, את ״פסטיבל המרפסות״ המוצלח בשכונת עמידר, כחלק ממגוון אירועי הקיץ המתקיימים בעיר.



שכונת עמידר, אחת השכונות הוותיקות בבית ים משנה את פניה ליום אחד והופכת לבמה גדולה בפסטיבל צבעוני, מרגש ומלא בסיפורים אישיים לכבוד הקיץ.כל השחקנים והמפעילים באירוע הינם תושבי השכונה, הלוקחים חלק בקבוצות תיאטרון ומנהיגות מקומיות, כחלק מתפיסה של לקיחת אחריות ועיצוב התרבות הקהילתית. הפסטיבל הוא פועל יוצא לערכים אלה ופרי יצירתם וחלומם של תושבי השכונה הצעירים.

מדובר באירוע קיץ ייחודי, שונה, מלא חיים, הצובע את כל השכונה בצבעי חג ומזמין את כולם לצאת לרחוב, לרקוד ולגלות את קסם השכונה דרך הרגליים והלב. הפסטיבל יעניק לכם, הצופים, הזדמנות להתבונן בחיי היומיום בעיניים קצת אחרות ומלאות הומור!

ראש העיר, צביקה ברוט: " אירועי הקיץ מתקיימים בכל אזורי העיר.  בשכונות תוכלו למצוא מגוון הפעלות ואירועים ייחודיים ומרגשים. פסטיבל המרפסות שם את תושבי העיר במרכז שכן, תושבי העיר ועמידר בפרט, הם היוצרים והמבצעים אך גם הקהל עצמו.

הפסטיבל בעל ערך מוסף חברתי ובכוחו לחזק את הקהילה הבת-ימית ותחושת הגאווה העירונית. אני קורא לכל תושבי העיר להקפיד על הנחיות משרד הבריאות על מנת שנשמור על שגרת חיים תקינה ונבטיח את בריאות הציבור גם בעתיד. תודה לשותפים, למרכז הצעירים ולמחלקות העירייה על פסטיבל חשוב וייחודי זה לרווחת תושבי העיר".שימו לב: כמות המשתתפים בפסטיבל מוגבלת ולכן יש להקפיד על הרשמה מראש בלינק:

לאור הנחיות הקורונה יש להגיע כרבע שעה לפני תחילת האירוע ולהקפיד על עטיית מסכות ומרחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות