קורונה מדא
צילום: מד"א

חזרה ללימודים: בדיקות סרולוגיות לתלמידי מערכת החינוך בעיר

עיריית בת-ים, פיקוד העורף ומשרד הבריאות יחלו במבצע בדיקות סרולוגיות לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים לאיתור נשאי נוגדנים

פורסם בתאריך: 21.8.21 21:12

לקראת החזרה ללימודים תתחיל עיריית בת-ים בשיתוף פיקוד העורף ומשרד הבריאות ביום שני הקרוב את מבצע הבדיקות הסרולוגיות המהירות לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים בעיר. הבדיקה תבוצע ללא תשלום. מדובר בדקירה קלה ופשוטה באצבע, והתוצאות יתקבלו בתוך זמן קצר. הבדיקה היא רשות ולא חובה, אך עם זאת אנו ממליצים בחום לבצע אותה על מנת לאפשר שגרת לימודים לילדיכם.



הבדיקות ייערכו  השבוע, בימים שני עד חמישי בין השעות 13:00 עד 21:00, וכן ביום ראשון ה-29 באוגוסט, בין השעות 13:00 עד 21:00 ומטרת הבדיקות היא לאתר ילדים שחלו בעבר בקורונה והחלימו, מבלי שידעו על כך. תלמידים אלו יזכו בתעודת תו ירוק, והוריהם לא יצטרכו להשאירם בבית במקרה של בידוד.הבדיקה מיועדת רק לילדים בגילאי 3-12 שלא אובחנו כחולי קורונה בעבר ולא הוגדרו כמחלימים.

יש להגיע למתחם הבדיקות בליווי הורה ותעודת זהות, או עם רישיון נהיגה וספח של תעודת הזהות בו מפורטים פרטי הילדים. תוצאות הבדיקות יועברו למשרד הבריאות וקופת החולים, ומשם בהודעה כתובה לנייד שלכם.

צביקה ברוט, ראש העיר: "אנו עושים הכל ועובדים מסביב לשעון כדי להגן על בריאותכם. כפי שהובלנו את הניצחון על גלי הקורונה הקודמים, כך נעשה גם הפעם: במקצועיות, ברוגע ובשקיפות – ובסולידריות האחד עם השני. אנא, הקפידו על עטיית מסיכות בחללים סגורים ולכו להתחסן בהקדם. יחד, ננצח גם הפעם".

מוקדי הבדיקות לכל תלמידי העיר הם:

בית הספר דוד אלעזר ברחוב נויקלן 3 ובתיכון אורט מלטון ברחוב הדקל 4.

ניתן להגיע ללא תיאום מראש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות