דלפק האחיות בבית החולים אברבנאל
דלפק האחיות בבית החולים אברבנאל

יש לי יום הולדת

המטופלים נהנים מעוגת יום הולדת עשירה וטעימה תרומת אגודת ידידי נפש של בית החולים, לחוגגים מוענק שי מאנשי צוות המחלקה – שובר מתנה לספר או קפה ומאפה בפינת הקפה בחצר המרכזית

פורסם בתאריך: 19.8.21 18:49

במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, שמים דגש רב על יחס אישי למטופל ועורכים חגיגות ימי הולדת למטופלים המאושפזים במחלקות השונות. המטופלים נהנים מאירוע יום הולדת מהנה, מעוגה חגיגית ומשובר מתנה. כחלק מחוויית השירות, החגיגה נעשית בשלבים, יש הכנות, כותבים יחד ברכות ודואגים לחגיגה שמחה בכל מחלקה.



הפרויקט נוצר בשיתוף פעולה בין אגודת ידידי נפש אברבנאל, מנהלי המחלקות וועדת חווית המטופל.העוגות הן תרומת אגודת ידידי נפש של בית החולים.

לימור נפתלי מנהל חווית השירות למטופל: "העבודה עם אגודת הידידים מהווה דוגמא לשיתוף פעולה, הקשבה לצרכים מהשטח והגשמת חלומות. האגודה מאפשרת לנו למצוא פתרונות לחלומות קטנים וגדולים וכך לשפר את חווית הטיפול במרכז הרפואי. אנו זוכים להכרת תודה מהמטופלים אשר זוכרים את הטעם של העוגה ומצפים לפעם הבאה.  לשמוע תגובות כמו "אני לא מאמין שזכרו שיש לי יום הולדת"  " העוגה כל כך יפה וטעימה" "איזה כיף היה" מחמם את הלבבות של כולנו"

דפנה נחושתן יו"ר עמותת ידידי נפש של בית החולים: "אחת המטרות שלנו כאגודת ידידים היא ליצור חוויות  אשר נותנות לכל מטופל את ההרגשה שחושבים עליו, דואגים לו ורוצים לשמח אותו "ימי הולדת" היא דוגמה לכך".

 

 

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות