אורט מלטון בת ים

בת-ים- עיר מצטיינת

משרד החינוך העניק אות הצטיינות לחמישה תיכונים בעיר:אורט מלטון, ז'קלין כהנוב (ברנקו וייס) עירוני שז"ר, המר דרכא ואולפנת צביה

פורסם בתאריך: 19.8.21 08:58

כמדי שנה, משרד החינוך מפרסם את רשימת התיכונים המצטיינים בישראל. הבוקר, פרסם משרד החינוך את רשימת התיכונים המצטיינים לשנת הלימודים החולפת תשפ"א, והעיר בת-ים מככבת ברשימה, חמישה תיכונים בעיר נבחרו כמצטיינים על סמך שקלול שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים.

התיכונים נבחרו על פי פרמטרים שנבדקו בכל התיכונים בפריסה ארצית: מניעת נשירת תלמידים ממערכת החינוך, אחוז גיוס לצה"ל ושירות אזרחי, שיעור הזכאים והמצטיינים בבחינות הבגרות ומידת השיפור מהשנה הקודמת. ע"פ כל מדדים אלה, בת- ים זוכה למקום של כבוד ברשימה עם חמישה תיכונים מצטיינים וכל זאת למרות שנת לימודים מאתגרת בשל הגבלות הקורונה.



ראש העיר, צביקה ברוט: "בת ים- עיר מצטיינת! אין ספק שהתברכנו באנשי חינוך הטובים ביותר שמביאים את בתי הספר להישגים מרשימים. אנשי החינוך עושים עבודת קודש לאורך כל השנה ובהצלחה רבה. מלבד תוכניות לימוד מתקדמות וחדשות, פרויקטים חברתיים וערכיים רבים ופעילות חברתית ענפה אנו משקיעים משאבים רבים על מנת לחנך ולטפח את תלמידינו ולעודד נורמות של מצוינות. אני רוצה לברך את אגף החינוך וצוותי ההוראה וכמובן את תלמידינו הנפלאים, המוכיחים כי בבת-ים גדל דור צעיר ומבטיח. העירייה בראשותי תמשיך להציב מטרות ולהשיגן, תמשיך להשקיע בחינוך ילדינו בכל שכבות הגיל עד להצטיינות בכל הפרמטרים".

אלי יריב, מחזיק תיק החינוך: "גאווה עירונית! הישג מרשים לתיכונים בעיר, פירות העשייה הרבה והמשאבים הגדולים שאנחנו משקיעים במערכת החינוך. חינוך ילדינו נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני וכך נמשיך לפעול במרץ בכל הכלים שברשותנו על מנת להבטיח שתלמידי בת-ים ימשיכו להצטיין. תודה והערכה לצוותים החינוכיים ולמנהלי בית הספר על הישג מרשים זה, במיוחד בשנת לימודים לא סדירה בשל המאבק בקורונה. ההשקעה שלכם – משתלמת . יישר כח".

מנכ"לית העירייה, יודפת ארזי: "עיריית בת-ים מקדמת מדיניות של מצוינות בכל מחלקות העירייה השונות במטרה לספק לתושבינו את השירות הטוב ביותר. אני גאה ושמחה על הצטיינות התיכונים בעיר ובטוחה כי בתי ספר נוספים יצטרפו לרשימה בשנה הבאה בשל ההשקעה הגדולה שלנו באגף החינוך ובתלמידי בת-ים. תודה והערכה גדולה מגיעה לכלל הצוותים החינוכיים ומנהלי בתי הספר.״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות